بهترین مارک چرخ خیاطی
8 تا از بهترین مارک چرخ خیاطی ، خانگی + دستی قدیمی ( مرداد 1401 )

بهترین مارک چرخ خیاطی ، تقریباً همه می توانند برای چرخ خیاطی کاربرد پیدا کنند. چه بخواهید شلوار جین خیلی بلند یا پرده های خیلی بلند ، هدایای مونوگرام ،  بهترین مارک چرخ خیاطی دستی قدیمی پتوهای کودک درست کنید ، یا فقط بخواهید با منسوجات سر و کله بزنید، یک چرخ خیاطی کاری را که می توانید انجام دهید بسیار گسترش می دهد. 

اگرچه در این لیست تعدادی ماشین مبتدی وجود دارد، بهترین مارک چرخ خیاطی ، چرخ خیاطی لوازمی هستند که با صبر و دقت کافی می توانند برای چندین دهه دوام بیاورند. بسیاری از کارشناسانی که با آنها صحبت کردیم به اهمیت تعمیر و نگهداری اشاره کردند: « کریستین میلار ، مشتری تاریخی و متخصص بیهوشی، می‌گوید:

حتما بخوانید : بهترین مارک چرخ گوشت

«بهترین مارک چرخ خیاطی دستی قدیمی همه ماشین‌ها، مهم نیست که چه اتفاقی می‌افتد، زمانی نیاز به سرویس دارند.. مغازه‌ها اغلب در برندها یا سبک‌های ماشین‌ها تخصص دارند، بنابراین «شاید بخواهید بدانید چه کسی در منطقه شما می‌تواند واقعاً دستگاه شما را سرویس کند، زیرا این بسیار مهم است».

نکات مهم برای خرید بهترین مارک چرخ خیاطی

چرخ خیاطی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. با این وجود قبل از خرید بهترین چرخ خیاطی بهتر است امکانات و ویژگی‌های دستگاه را مورد بررسی قرار دهید:

حتما بخوانید : بهترین مارک چمدان

نوع ماشین:

چرخ خیاطی دسته بندی گسترده و متنوعی است: صدها نوع دوخت و عملکرد وجود دارد که می توانند انجام دهند و هر ماشینی مجموعه ای متفاوت از کاربردها را ارائه می دهد. 

به طور کلی، یک چرخ خیاطی سنتی از دو نخ برای دوخت یک دوخت مستقیم استفاده می‌کند و همچنین می‌تواند مجموعه‌ای از دوخت‌های تخصصی از پیش تعیین‌شده مانند دوخت زیگزاگ یا دوخت دودی را بدوزد. (فراتر از اصول اولیه، برخی از چرخ خیاطی ها عملکردهای دیگری نیز دارند، مانند قابلیت دوخت جا دکمه یا گلدوزی اولیه.)

همچنین در این لیست می توان به سرگرها اشاره کرد که به عنوان ماشین های اورکلاک نیز شناخته می شوند، که از سه یا چهار نخ استفاده می کنند و خامه را کوتاه می کنند و تمام می کنند. لبه پارچه در یک پاس و چرخ خیاطی با قابلیت گلدوزی.

کراس اوورهای زیادی در این نوع وجود دارد –بهترین مارک چرخ خیاطی من دارای تنظیماتی است که برای مثال یک دوخت اورلاک را تکرار می کند، و با کمی تکان دادن، می توانید یک دوخت مستقیم ساده را روی سرگر بدوزید – اما دسته بندی به شما می گوید ماشین شما چیست.

به گونه ای طراحی شده است که بهترین کار را انجام دهد و اغلب با بیشترین سهولت انجام می دهد. مانند بسیاری از لوازم خانگی، انتخاب چرخ خیاطی برای خرید یک عمل متعادل کننده بین استفاده عمومی و درجه بالاتری از کارایی تخصصی است.

 میلار می‌گوید:

«برای انجام بیشتر خیاطی‌های خانگی به شیک‌ترین ماشین دنیا نیاز ندارید.» و برای استفاده عمومی، بهتر است با یک چرخ خیاطی استاندارد با طیف وسیعی از دوخت‌های مفید شروع کنید. اگر چیز خاصی در ذهن دارید، مانند لحاف کاری یا ساختن لباس های تمام شده، یک دستگاه تخصصی ممکن است در زمان و استرس شما صرفه جویی کند.

ویژگی‌های کیفیت زندگی:

اگرچه برای یک ماشین با عملکرد خوب کاملاً ضروری نیست، اما چندین نفر از کارشناسانی که با آنها صحبت کردیم ویژگی‌هایی را توصیه کردند که کارهای تکراری را آسان‌تر می‌کنند – به‌ویژه سوزن‌های نخ. مایان زیلبرمن ، بنیانگذار شرکت شیرینی‌سازی Sweet Saba، می‌گوید:

یک ماشین «باید واقعاً آسان برای نخ‌کشی باشد» بهترین مارک چرخ خیاطی ، به‌ویژه زمانی که شروع به کار می‌کنید، «زیرا اگر نخ‌کردن آن آسان نباشد، هر زمان که مربا دارید یا نیاز دارید رشته رنگ را تغییر دهید، این بهانه دیگری برای دست کشیدن از پروژه است. 

جسی رندال، موسس برند کفش Loeffler Randall، همچنین عملکرد برش خودکار دستگاه خود را ستایش می کند، که به گفته او “در زمان و نخ بسیار صرفه جویی می کند، که برای افرادی که دائما در حال دوخت هستند و می خواهند با مواد خود مقرون به صرفه باشند، مهم است.”

رایانه‌ای در مقابل مکانیکی

 برخی از چرخ خیاطی‌های مدرن رایانه‌ای هستند، که امکان انتخاب طیف گسترده‌تری از گزینه‌های سفارشی‌سازی را فراهم می‌کند که در ماشین‌های مکانیکی و بدون میکروچیپ در دسترس نیستند. 

با این حال، بسیاری از کارشناسانی که با آنها صحبت کردیم، ماشین‌های مکانیکی را به دلیل سادگی و به طور کلی فرآیند تعمیر ساده‌تر ترجیح می‌دهند. 

Bryn Taubensee، طراح و یکی از بنیانگذاران Vaquera می گوید: «ماشین های دیجیتال می توانند ذهن خود را داشته باشند . “شما واقعاً به یکی با زنگ و سوت نیاز ندارید – یک دوخت مستقیم و زیگزاگ تمام چیزی است که واقعاً نیاز دارید.”

معرفی لیست بهترین مارک چرخ خیاطی

چرخ خیاطی مشکی ژانوم HD1000

بهترین برند چرخ خیاطی خانگی

این دستگاه ساده و قدرتمند Janome مورد علاقه طراح گرافیک و فاضلاب خانگی تریسی ما است که آن را به عنوان هدیه تولد از همسرش دریافت کرده است. (او می‌گوید: «سوزان مادرشوهرم طرفدار لحاف‌پز است و دوست لحاف‌بازش از این دستگاه بسیار سخن گفت.»

ساختار آلومینیومی دستگاه را به‌عنوان «فوق‌العاده سخت‌گیر» توصیف می‌کند و او از ردپای فشرده آن قدردانی می‌کند. او می‌گوید:

«این برای خانه‌های نیویورک ایده‌آل است، بهترین مارک چرخ خیاطی دستی قدیمی زیرا درون یک چیز کوچک قرار می‌گیرد و می‌توانید آن را در کمد کوچک خود قرار دهید». من هرگز با آن مشکلی نداشتم. من چندین بار در طول سال‌ها آن را به افرادی که قبلاً خیاطی نکرده‌اند توصیه کرده‌ام.

چرخ خیاطی با کاربرد آسان کریستال قطبی Janome

بهترین مارک چرخ خیاطی خانگی

کت گیلسپی ، نویسنده استراتژیست، می‌گوید: «آنچه من را در این دستگاه Janome فروخت، مجموعه‌ای از ویدیوهای همراه آن در یوتیوب بود که ظاهراً هدف آن نوجوانانی بود که می‌خواستند شلوار جین Depop خود را لبه بزنند». 

گیلسپی ماشین فیروزه‌ای آسان برای استفاده خود را بهترین چیزی که در سال 2021 خریده نامید. او دوست دارد روشن کردن و شروع استفاده از آن آسان باشد و می‌گوید که «نه بیش از حد و نه کم با ویژگی‌ها»، یک کیفیت مفید برای مبتدیان است.

چرخ خیاطی قابل حمل کامپیوتری Singer Quantum Stylist 9960

بهترین برند چرخ خیاطی

جسی رندال، بنیانگذار Loeffler Randall، می‌گوید که Singer Quantum Stylist 9960 او «مثل ششمین عضو خانواده‌ام درست پشت میز غذاخوری من می‌نشیند». او می‌گوید این دستگاه برای استفاده مکرر در طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها به خوبی مقاومت کرده است:

این دستگاه می‌تواند کارهای زیادی از جمله لحاف ، گلدوزی، ساخت صدها بخیه مختلف و جمع‌آوری پارچه را انجام دهد. 

او از آن برای دوخت بالش، لحاف، لباس‌های هالووین، اسکرانچی، نمونه‌های اولیه دمپایی Loeffer Randall – و در طول همه‌گیری، بیش از 1200 ماسک صورت پارچه‌ای استفاده کرده است. رندال همچنین ویژگی‌های صرفه‌جویی در زمان و مواد خود را دوست دارد، مانند یک نخ خودکار:

«وقتی خیاطی تمام شد، می‌توانید یک دکمه کوچک فشار دهید و نخ را خیلی نزدیک به پارچه می‌برید… وقتی من 30 ماسک صورت می‌دوزم .در یک زمان یا لحاف، آن دم های نخ اضافی واقعاً جمع می شوند.”

چرخ خیاطی کامپیوتری Brother Pacesetter PS500

برای یک ماشین کامپیوتری با طیف وسیعی از کاربردها، طراح الگو، آنجلا ولف ، Brother Pacesetter PS500 را توصیه می‌کند، که

«ویژگی‌های سطح بالا را با قیمت متوسط ​​ارائه می‌کند»، بهترین مارک چرخ خیاطی مانند سوراخ‌های دکمه‌ای یک مرحله‌ای و دوخت‌های تقویت‌کننده خودکار. 

(او همچنین Pacesetter PS100 را با قیمت 150 دلار به عنوان “مدلی مقرون به صرفه تر برای فاضلاب های تازه کار جدید” توصیه می کند.)

چرخ خیاطی سرگر با نخ قابل حمل Juki MO654DE

طراح Rhi Dancey، بنیانگذار برند همنام خود و کاربر سرگر سنگین، یک ماشین صنعتی دست دوم از برند محبوب ژاپنی Juki دارد که به گفته او «واقعا، واقعاً، واقعاً خوب است» و استودیوی او «همیشه از آن استفاده می‌کند.

” Taubensee همچنین مدل داخلی MO 654DE خود را دوست دارد: او دو تا دارد، و او می‌گوید: «تقریباً هفت سال است که عالی عمل کرده‌اند».

چرخ خیاطی و گلدوزی 991 خیاطی و کارکرد دوخت طراح | کامپیوتری

بهترین برند چرخ خیاطی دستی قدیمی

اگر تمایل به خرید ماشین‌های اسپورت چرخ خیاطی دارید، سه نفر از کارشناسانی که با آنها صحبت کردیم، از شرکت سوئیسی برنینا به‌عنوان یک برند آرزومند نام بردند که وفاداری فرقه‌ای را از کاربران به دلیل قابلیت اطمینان و مهندسی باکیفیت آن برانگیخت. .

مادر زیلبرمن در دبیرستان یک چرخ خیاطی برنینا به او هدیه داد، که او آن را با «[گرفتن] یک سفینه فضایی برای اینکه بتوانم به یک کالج محلی بروم» مقایسه کرد. در ابتدا، Zilberman “واقعاً تحت تأثیر همه عملکردهای متفاوتی بود که داشت”، اما هنگامی که شما عادت کردید، او تأیید می کند که واقعاً بهترین است.

چرخ خیاطی فقط دوخت مستقیم | مکانیکی

بهترین مارک چرخ خیاطی دستی قدیمی

بهترین مارک چرخ خیاطی می گوید: «داشتن یک Featherweight آنتیک تقریباً به یک نماد وضعیت تبدیل شده است. این ماشین‌ها که از سال 1933 تا 1960 تولید شده‌اند، به دلیل قابلیت اطمینان تست‌شده با زمان، طرفداران اختصاصی در میان فاضلاب‌ها دارند. این فوق العاده قدرتمند است. 

می تواند از طریق چرم بدوزد. خیلی قوی است این یک دوخت تمیز و تمیز انجام می دهد. به گفته میلار، به دلیل طول تولید «مضحکانه طولانی» دستگاه، یافتن قطعات و لوازم جانبی جایگزین نیز آسان است. ساعت ساخت آلومینیوم ریخته‌گری آن حدود 11 پوند است، بهترین مارک چرخ خیاطی دستی قدیمی تقریباً به وزن ماشین‌های پلاستیکی با اندازه مشابه در این لیست.

Featherweight همچنین به دلیل زیبایی‌شناختی‌اش محبوب است: میلار می‌گوید: «این واقعاً زیبا است، در هر آپارتمان شهر نیویورک جا می‌گیرد و جعبه‌ای واقعاً زیبا دارد. 

علاوه بر پلتفرم‌هایی مانند eBay، فروشندگان آنلاین زیادی وجود دارند که در وزن‌های پر قدیمی تخصص دارند – و اگر می‌خواهید در یک ماشین رنگی سفارشی بخرید، میلار به شرکت Sew Serious اشاره کرد که وزن‌پرهای رنگ‌شده را به‌صورت سفارشی در 30 رنگ مختلف می‌فروشد. ، مانند صورتی آب نباتی یا سبز جنگلی.

چرخ خیاطی؛ دوخت های متعدد، از جمله زیگزاگ | مکانیکی

Taubensee خرید یک ماشین قدیمی را به شدت توصیه می کند، که او آن را برای ساختار کاملاً فلزی آنها ترجیح می دهد.

او به خصوص Singer 401A را که از سال 1956 تا 1961 ساخته شده بود، دوست دارد، و او آن را یک “ماشین قدیمی عالی” می نامد که هنوز هم “واقعاً محکم” است، حتی پس از گذشت چند دهه. Taubensee می گوید: بهترین مارک چرخ خیاطی “از آنجایی که آنها کاملاً مکانیکی هستند، اساساً هر کسی می تواند آنها را بفهمد و تعمیر کند .

نتیجه گیری نهایی بهترین مارک چرخ خیاطی

بهترین مارک چرخ خیاطی من از یک ویدیوی YouTube برای جدا کردن، تمیز کردن و سرویس دستگاهم استفاده کردم که یادگیری در مورد آن واقعاً سرگرم کننده بود.” او هنوز دستگاه را به صورت حرفه‌ای سرویس می‌کند و مانند میلار، اشاره می‌کند که پیدا کردن قطعات قدیمی با مدلی مانند 401A که در اوج تولید انبوه بود، آسان‌تر است.

منبع خارجی : nymag.com