بهترین مارک چمدان
11 تا از بهترین مارک چمدان ، در ایران + برای مهاجرت ( مرداد 1401 )

بهترین مارک چمدان ، برخی از برندهای گران قیمت مانند Hartmann، Victorinox و Bric’s چمدان هایی می سازند که فقط برای سفرهای تفریحی مناسب هستند و معمولاً برای سفرهای مکرر به اندازه کافی بادوام نیستند. بهترین مارک چمدان برای مهاجرت ، برچسب قیمت گران همیشه به این معنی نیست که بهترین مارک چمدان در ایران خود محصول خوب ساخته شده است. 

حتما بخوانید : بهترین مارک میز تلویزیون

در واقع، اغلب وقتی یک قاب 30 میلیون تومانی را با یک کیف 6 میلیون مقایسه می‌کنید، بهترین مارک چمدان کیف ارزان‌تر بادوام‌تر است.

حتما بخوانید : خرید دکوری خانه

بهترین مارک چمدان برای مهاجرت ،در این مقاله، ۱۱ برند چمدان بادوام را که از بیشترین تا کم‌دوام‌تر رتبه‌بندی شده‌اند، به اشتراک می‌گذاریم . با این حال، همه برندهای ذکر شده در این لیست چمدان های خوش ساختی را ارائه می دهند که باید در برابر سفرهای مکرر مقاومت کنند.

بهترین مارک چمدان چیست ؟

بهترین مارک چمدان  برای مهاجرت

حتما بخوانید : بهترین مارک پارکت لمینت

بهترین مارک چمدان در ایران ، البته کیفیت هر چمدان از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. اما در اینجا ما در مورد کیفیت کلی و متوسط ​​برند به طور کلی صحبت می کنیم، نه هر چمدان جداگانه. در سفر هوشمندانه، ما چمدان‌هایی را از اکثر مارک‌های چمدان آزمایش کرده‌ایم ، و در این مدت تخصص زیادی در این زمینه به دست آورده‌ایم، بنابراین می‌دانیم کدام برندها چمدان‌های خوبی می‌سازند و کدام‌ها نه.

11 تا از بهترین مارک چمدان برای مهاجرت

گزینه های چمدان در طول سال ها به طور قابل توجهی رشد کرده اند، زیرا سفر راحت تر شده است. اکنون برندهای مختلف چمدان بسیار زیادی وجود دارد که تشخیص اینکه کدام یک برای شما مناسب است دشوار است. 

برخی از برندها چمدان های شیک ارائه می دهند، بهترین مارک چمدان در حالی که برخی دیگر قطعاتی می سازند که به راحتی از طریق فرودگاه حمل می شوند. برندهای مختلف چمدانی را نیز ارائه می‌کنند که شامل ویژگی‌های هوشمندی مانند شارژ کردن تلفن در حین حرکت است. 

پیدا کردن برند چمدان مناسب باید به چند عامل بستگی داشته باشد. باید در نظر بگیرید که چقدر مایل به خرج کردن هستید، چه ویژگی هایی برای شما مهم هستند و احتمالاً به چه اندازه کیف نیاز دارید.

1 – معرفی بهترین مارک چمدان Away The Large

بهترین برند چمدان  برای مهاجرت

Away بهترین مارک چمدان در ایران که در سال 2015 در نیویورک تأسیس شد، یکی از استارت‌آپ‌های با پشتوانه زنان با بالاترین بودجه است و علی‌رغم جدید بودن، موج‌های بزرگی را در صحنه بین‌المللی چمدان ایجاد کرده است. 

دو مفهوم اصلی در پشت موفقیت آن وجود دارد، اولین مورد، رویکرد فروش مستقیم به مصرف کننده آن است که برای پایین نگه داشتن هزینه ها، هزینه ها را کاهش می دهد. دومی سادگی آن است: این برند اساساً یک محصول اصلی را به فروش می‌رساند – یک چمدان شیک با پوسته سخت که تا 10 رنگ و چهار اندازه دارد.

اندازه ها از The Carry-On تا The Large متغیر است و هر کدام از پلی کربنات سبک وزن با سیستم فشرده سازی داخلی، کیسه لباسشویی قابل جابجایی، قفل تایید شده توسط TSA و چهار چرخ چرخنده ساخته شده اند. 

Away همچنین یک کیف دستی برای بچه‌ها، یک کیف دستی با یک جیب نایلونی در جلو و لوازم جانبی مختلف از جمله یک روز و کیف لباس می‌سازد. بهترین مارک چمدان مزیت خرید از این برند این است که فعالانه از Peace Direct، یک موسسه خیریه که به ایجاد صلح در مناطق درگیری جهانی کمک می کند، حمایت می کند.

مزایا :

  • موجود در رنگ های مد روز
  • چرخ ها به راحتی قابل مانور هستند
  • دوره آزمایشی 100 روزه

معایب :

رنگ های روشن ساییدگی و پارگی را نشان می دهند

2 – معرفی بهترین مارک چمدان برای مهاجرت Samsonite Omni PC Spinner

بهترین مارک چمدان برای مهاجرت برند معتبر چمدان سامسونایت در سال 1910 در دنور تأسیس شد و از آن زمان تاکنون در خط مقدم این صنعت بوده است. این به دلیل ارائه دوام و سبک با قیمت مقرون به صرفه شناخته شده است .

به شما امکان می دهد بدون از دست دادن کیفیت، در هزینه خود صرفه جویی کنید. چه چمدان‌های پوسته نرم و چه چمدان‌های سخت را ترجیح می‌دهید، سامسونایت هر دو طیف کاملی از اندازه‌ها، سبک‌ها و رنگ‌ها را ارائه می‌کند. اکثر چمدان های دستی و چکی آنها دارای چهار چرخ چرخنده برای مانور آسان است. مجموعه چمدان های منطبق نیز موجود است بهترین مارک چمدان .

با وجود بیش از 100 سال قدمت، این برند همچنان با فناوری های جدید مانند جیب های شارژر USB داخلی برای کیف های دستی خود به روز است. 

نوآوری‌های ثبت شده عبارتند از GeoTrakR (که موقعیت مکانی چمدان را در زمان واقعی از طریق تلفن هوشمند شما فراهم می‌کند) و Curv (یک ماده بسیار سبک و بسیار قوی پوسته سخت که وزن کلی چمدان شما را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد). 

چمدان‌های سافت‌شل با SamGuard پردازش می‌شوند تا از آنها در برابر روغن، خاک و آب محافظت کند و برای مدت طولانی‌تری جدید به نظر برسد. این برند همچنین کوله پشتی، کوله پشتی و کیف لپ تاپ می فروشد. 

مزایا :

  • مقرون به صرفه
  • گزینه های مختلفی را ارائه می دهد
  • قابل گسترش
  • مقرون به صرفه
  • گزینه های مختلفی را ارائه می دهد
  • قابل گسترش

معایب :

  • ویژگی های کمی سازمانی

3 – بهترین برند چمدان Eagle Creek

Eagle Creek چمدان مخصوصاً برای سفرهایی به سبک اکسپدیشن می سازد. این شرکت در ساخت کوله‌پشتی‌ها و کوله‌پشتی‌ها تخصص دارد و با هر سگک، بهترین مارک چمدان برای مهاجرت زیپ و نمونه پارچه‌ای که به‌شدت از نظر طول عمر آزمایش شده‌اند، محصولات آن به گونه‌ای ساخته شده‌اند که در برابر زندگی در جاده‌ها مقاومت کنند. 

بسیاری از اقلام چمدان تحت پوشش ضمانت نام تجاری No Matter What هستند، که در صورت خرابی در هر نقطه از عمر خود، بدون توجه به علت، نوید تعمیر یا تعویض را می دهد. نرخ بازگشت کمتر از یک درصد این شرکت گواهی بر کیفیت چمدان های آن است.

کوله‌پشتی‌ها از ویژگی‌های برجسته‌ای هستند و به‌صورت ارگونومیک برای مردان و زنان با ویژگی‌های هوشمندانه از جمله آستین‌های لپ‌تاپ روکش دار و سیستم بازشو به سبک کتاب طراحی شده‌اند. ترجیح می دهید چیزها را سنتی نگه دارید؟

 Eagle Creek بهترین مارک چمدان در ایران همچنین چمدان های دو یا چهار چرخ را در رنگ ها و اندازه های مختلف به فروش می رساند. بهتر از همه، با دانستن اینکه شرکت تمام تلاش خود را برای محافظت از سیاره ای که دوست دارید کاوش کنید، خیالتان راحت خواهد بود. پارچه های آن با یک پوشش مقاوم در برابر آب پوشانده شده است که از پلاستیک بازیافتی دفن زباله ساخته شده است.

مزایا :

  • گارانتی مادام العمر
  • از مواد سازگار با محیط زیست استفاده کنید
  • لوازم مسافرتی را ارائه می دهد

معایب :

  • گزینه های رنگ محدود

منبع : tripsavvy

4 . پلیکان ( رنج قیمت 8 میلیون )

پلیکان یک تولید کننده مشهور تجهیزات ذخیره سازی محافظ است که طیف گسترده ای از چمدان ها را نیز به فروش می رساند.

 آنها بیشتر توسط افرادی که نیاز به محافظت از وسایل گران قیمت دارند، مانند عکاسان، فیلمسازان، کارگران فنی، ورزشکاران حرفه ای و غیره استفاده می شوند. آنها برخی از محکم‌ترین چمدان‌ها را می‌سازند که تقریباً غیرقابل تخریب هستند .

طیف گسترده‌ای از چمدان‌ها و کیف‌های ارائه‌شده توسط پلیکان را خواهید یافت – از چمدان‌های دستی گرفته تا چمدان‌های بزرگ، بهترین مارک چمدان با چرخ و بدون چرخ، با محفظه‌های بزرگ و چند محفظه کوچک‌تر برای سازمان‌دهی وسایل خاص، و غیره. 

آنها انتخابی بسیار هوشمندانه برای چمدان های چک شده هستند زیرا چمدان های چک شده اغلب در شرایط سخت حمل بار آسیب می بینند . بهترین مارک چمدان در ایران امتیاز دیگر این است که آنها بدون زیپ هستند و دارای قفل های تایید شده توسط TSA هستند، که به این معنی است که در حین بررسی ورود به آنها بسیار سخت تر است.

و چه بهتر

 پلیکان قاب های خود را با قیمت های کاملاً مناسب می فروشد . وقتی به میزان دوام و ماندگاری آنها فکر می کنید، پلیکان برخی از بهترین ارزش برای پول را در بین تمام مارک های چمدان ارائه می دهد.

تنها نقطه ضعف قاب‌های پلیکان این است که کاملاً سنگین هستند ، وزن آن‌ها 50 تا 100 درصد بیشتر از پارچه‌های مشابه بهترین مارک چمدان با اندازه‌های مشابه است و از نظر طراحی کاملاً محدود هستند. به عنوان مثال، ما تصور می کنیم ممکن است برای یک مسافر تجاری کمی عجیب باشد که با یک جعبه پلیکان سفر کند.

5 – بریگز و رایلی (رنج قیمت 10 میلیون)

بریگز و رایلی یک برند چمدان ممتاز است که به ویژه در بین خدمه پرواز، خلبانان و مسافران مکرر شهرت دارد. در واقع، در رتبه بندی بهترین برندهای چمدان ما، بریگز و رایلی مقام اول را در بین تمام مارک های دیگر کسب کرد. بر اساس تجربه خود ما، آنها بادوام ترین چمدان های پارچه ای را می سازند .

اگرچه چمدان های آنها نسبتاً گران هستند، اما ما آنها را به عنوان یک برند چمدان لوکس در نظر نمی گیریم. محصولات آنها قیمت مناسبی دارند زیرا فقط از مواد درجه یک استفاده می کنند و ویژگی های مفید و خلاقانه زیادی دارند. 

به عنوان مثال، آنها دارای یک سیستم فشرده سازی نوآورانه هستند که از دو قفل استفاده می کند، و بیشتر چمدان های آنها دارای محفظه های کوچکی هستند که کمترین چین و چروک را دارند.

6 – ریمووا (رنج قیمت 16 میلیون )

بهترین برند چمدان در ایران

از تجربه خود ما، Rimowa بادوام ترین چمدان های سخت را می سازد . آنها طیف گسترده ای از چمدان های آلومینیومی و پلی کربنات را ارائه می دهند که بسیار بادوام هستند.

با این حال، در طول سال ها، Rimowa به طور قابل توجهی تغییر کرده است. دو دهه پیش همه می‌دانستند که اگر به دنبال چمدان‌های بادوام هستید، Rimowa بهترین برند است. با این حال، اکنون بیشتر به یک کالای لوکس تبدیل شده است. 

آن‌ها یکی از گران‌ترین برندهای موجود هستند و می‌توانیم بگوییم که محصولات آن‌ها تقریباً دو برابر بیشتر از آنچه که باید (در مقایسه با جایگزین‌های مشابه)، فقط به دلیل برندشان علامت گذاری می‌شوند.

7 – تومی ( رنج قیمت 20 میلیون )

بهترین مارک چمدان در ایران

Tumi یکی دیگر از برندهای چمدانی است که چمدان های بسیار بادوام – هم پارچه ای و هم چمدان های سخت – می سازد. آنها از مواد ممتاز و نوآورانه مانند مواد ثبت شده Tegris استفاده می کنند و دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی هستند. بهترین مارک چمدان در ایران Tumi برندی است که اغلب توسط خلبانان، خدمه پرواز و مسافران مکرر استفاده می شود .

اما مشابه ریمووا، تومی نیز در طول سال ها تغییر کرده است، البته نه به آن اندازه . آنها قبلا گارانتی مادام العمر ارائه می دادند، اما زمانی که توسط سامسونایت خریداری شدند، گارانتی مادام العمر قطع شد و اکنون فقط پنج سال را پوشش می دهد. با این حال، شرایط گارانتی هنوز بسیار خوب است، فقط برای مدت زمان کوتاه‌تری.

از نظر کیفیت، هنوز هم چمدان‌های بادوام مشابهی می‌سازند، با این تفاوت که اکنون قیمت آن‌ها بیشتر است. شما می توانید انتظار داشته باشید که یک مورد مشابه از Briggs & Riley دریافت کنید، با این تفاوت که فقط به دلیل نام تجاری حدود 200-400 دلار بیشتر پرداخت می کنید . گفته می شود، آنها قطعا به گرانی Rimowa نیستند.

8 – تول ( رنج قیمت 10 میلیون )

مارک چمدان در ایران

Thule یک برند رده بالا است که بسیاری از علاقه مندان به فضای باز با آن آشنا هستند. آنها بیشتر برای ساخت لوازم جانبی خودرو، بهترین برند چمدان مانند قفسه های سقفی و حمل دوچرخه، شناخته شده اند، اما افراد زیادی نمی دانند که آنها انواع دیگر محصولات مسافرتی و خارج از منزل، از جمله چمدان را نیز تولید می کنند. 

چمدان‌های نرم و سخت و همچنین کوله‌پشتی‌ها و کیف‌های دوشی را خواهید دید. اگرچه آنها چند سال پیش چمدان را به خط تولید خود اضافه کردند، در سال 2010، آنها از سال 1942 لوازم جانبی ماشین بادوام را تولید کردند.

و چه بهتر – Thule نیز واقعاً گران نیست. اگرچه چمدان‌های آن‌ها تا حدودی گران هستند، اما قیمت آن‌ها زیاد نیست . 

دلیلش این است که چمدان های آنها از مواد درجه یک ساخته شده است و معمولاً واقعاً بادوام هستند. بسیاری از مردم بیش از یک دهه است که از محصولات Thule بدون هیچ مشکل مهمی استفاده می کنند .

9 – Osprey (رنج قیمت 6 میلیون )

برند چمدان در ایران

Osprey در جامعه خارج از منزل به دلیل ساخت کوله پشتی های فوق العاده راحت برای پیاده روی و مسافرت شناخته شده است.  بهترین مارک چمدان با این حال، آنها اخیراً شروع به فروش چند چمدان چرخدار نیز کرده اند که محبوبیت زیادی به دست آورده اند.

چمدان های آنها شبیه به ظاهر چمدان های معمولی نیست. در عوض، آنها به دنبال یک کوله پشتی/چمدان هیبریدی هستند، و برخی از مدل های آنها حتی با بند شانه نیز عرضه می شوند، به این معنی که می توانید آنها را روی پشت خود نیز حمل کنید. 

به دلیل قاب نرم و سایر عناصر سبک‌تر، چمدان‌های آن‌ها بسیار سبک وزن هستند – حدود 1 تا 3 پوند سبک‌تر از پارچه‌های جایگزین با اندازه‌های مشابه و سبک‌تر.

از نظر دوام، بهترین مارک چمدان Osprey همیشه محصولاتی بادوام تولید کرده است. کوله پشتی آنها معمولاً 5-10 سال با استفاده متوسط ​​دوام می آورد و شما می توانید چیزی مشابه از چمدان آنها انتظار داشته باشید زیرا آنها از عناصر مشابه در ساخت استفاده می کنند.

10 – Travelpro (رنج قیمت 8 میلیون)

برند چمدان برای مهاجرت

Travelpro بهترین برند چمدان یکی دیگر از برندهای چمدان بادوام است که در بین خلبانان و خدمه پرواز محبوب است. در واقع، Travelpro بیش از 90 شرکت هواپیمایی مختلف را با چمدان برای خدمه پرواز خود تامین می کند، و آنها حتی یک سری چمدان را ارائه می دهند که فقط برای خدمه پرواز در دسترس است. 

دلیل محبوبیت آنها در بین خدمه پرواز ساده است – آنها مقرون به صرفه، بادوام و مملو از ویژگی های مفید هستند.

آنها طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهند – چمدان های سخت و نرم، کیف های دستی، کیف های دوشی و کوله پشتی. 

حتی ارزان‌ترین سری چمدان‌های آن‌ها – Maxlite 5 – کاملاً محکم است، به همین دلیل است که ما معمولاً کیف دستی Maxlite 5 را به‌عنوان بهترین کیف دستی پارچه‌ای برای اکثر مواقع به خوانندگان خود توصیه می‌کنیم.

11 – ایگل کریک (رنج قیمت 6 میلیون)

مارک چمدان برای مهاجرت

ایگل کریک برندی است که در بین علاقه مندان به فضای باز بسیار محبوب است . آنها بیشتر به خاطر کوله‌پشتی‌ها، کوله‌پشتی‌ها و سازمان‌دهی‌های بسته‌بندی معروف هستند، اما چند چمدان پارچه‌ای نیز ارائه می‌دهند که قیمت‌شان واقعاً مقرون‌به‌صرفه است.

اگرچه سری چمدان های آنها اخیراً اضافه شده است، اما سایر کیف های آنها همیشه واقعاً بادوام بوده اند و بسیاری از مردم گزارش داده اند که چمدان های آنها به همان اندازه بادوام هستند.

بهترین مارک چمدان برای مهاجرت چیست ؟

بهترین مارک چمدان برای مهاجرت چمدان های Away ( نمایش در Away ) یکی از بهترین نمونه های برندی است که با موفقیت سبک، کیفیت و ارزش را با قیمتی ارائه می دهد که اگرچه ارزان نیست، اما نشان دهنده دوام و طول عمر کیف ها است. 

به این سازماندهی عالی، زیپ‌ها و چرخ‌هایی که نگه می‌دارند، و رنگ‌های سرگرم‌کننده برای بوت کردن اضافه کنید، چمدان‌های دستی، چمدان‌های چک‌شده و مجموعه‌هایی خواهید داشت که برای بسیاری از سفرهای آینده دوام خواهند داشت. 

مهم ترین نکته برای انتخاب بهترین مارک چمدان در ایران

در برندهای چمدان به دنبال چه چیزی باشیم

قیمت چمدان

چمدان‌های ارزان قیمت معمولاً ارزان هستند—کیفیت یک کیف با برچسب قیمت بالا می‌رود و قرار دادن پول در آن ممکن است به این معنی باشد که برای یک دهه یا بیشتر نیازی به تعویض کیف ندارید. 

این بدان معنا نیست که باید هزینه کنید: بهترین برند چمدان برندهایی مانند Away کیف‌های با ارزشی عالی را با قیمت‌هایی ارائه می‌کنند که هزینه‌ای برای اجاره شما ندارد. 

گارانتی چمدان

چرخ‌ها می‌توانند پاره شوند، زیپ‌ها ممکن است بشکنند—دریافت کیف با گارانتی ممکن است در دراز مدت نتیجه دهد. 

به دنبال ضمانت‌هایی باشید که عیوب و عیوب سازنده مانند این را پوشش می‌دهند تا مجبور نباشید پس از تصادف کیف دیگری را بپردازید.  بهترین مارک چمدان Osprey و Eagle Creek دو تا از بهترین ها در این صنعت دارند. 

برند چمدان

برخی افراد عاشق امکانات یک محفظه واحد هستند. دیگران مانند فضای داخلی تقسیم شده با فضایی برای همه چیز هستند .

و یک چمدان برای همه وجود دارد. قبل از اینکه روی چمدان سرمایه گذاری کنید، سبک خود را بشناسید تا کمی استرس را از تجربه بسته بندی خارج کنید –بهترین مارک چمدان برای مهاجرت و مطمئن شوید که قبل از خرید آن در ظاهر بیرونی، داخل کیفی را که در نظر دارید نگاه کنید.

سوالات متداول بهترین مارک چمدان

نتیجه گیری نهایی بهترین مارک چمدان برای مهاجرت

بهترین مارک چمدان ، اگر در حال خرید یک چمدان بادوام هستید، توصیه می کنیم از همه برندهای لوکس دوری کنید و به جای آن از چیزهای کاربردی و ساده استفاده کنید. بهترین مارک چمدان برای مهاجرت ، بادوام ترین برندهای چمدان عبارتند از Pelican، Briggs & Riley، Tumi، Rimowa (اگرچه بسیار گران قیمت)، Osprey، Thule، Travelpro، Away، Eagle Creek، Samsonite و Delsey.

منبع خارجی cleverjourney