بهترین مارک چرخ گوشت
بهترین مارک چرخ گوشت + 8 تا از بهترین ها ( مرداد 1401 )

بهترین مارک چرخ گوشت ، بهترین برگرها و سوسیس ها با گوشت تازه آسیاب شده درست می شوند. ما سال‌ها این را گفته‌ایم، و آزمایش‌های زیادی در آشپزخانه برای اثبات این ادعا انجام داده‌ایم . برگرهای تهیه شده از گوشت گاو تازه، بافت و طعم بهتری نسبت به همبرگرهایی دارند که با مواد از قبل آسیاب شده موجود در اکثر فروشگاه های مواد غذایی تهیه می شوند. 

حتما بخوانید : بهترین مارک سوسیس و کالباس

به علاوه، چرخ کردن گوشت در خانه به شما کنترل بیشتری می‌دهد. بهترین مارک چرخ گوشت می توانید نسبت گوشت بدون چربی ترجیحی به چربی، بافت چرخ کرده را انتخاب کنید و کیفیت و برش (های) گوشت را انتخاب کنید.

حتما بخوانید : خرید دکوری خانه

چرخ گوشت یک قطعه ضروری از تجهیزات نیست، اما اگر به دنبال تهیه بهترین کوفته، میت لوف، چوریزو یا برگرهای خرد شده هستید، سرمایه گذاری مناسب و مقرون به صرفه ای است. 

لیست بهترین مارک چرخ گوشت ، ایرانی و خارجی

ما هشت آسیاب مختلف را آزمایش کردیم تا بهترین گزینه‌ها را برای آشپزهای خانگی پیدا کنیم، از مدل‌های میل‌لنگ دستی و اتصالات میکسر پایه گرفته تا آسیاب‌های برقی روی میز.

حتما بخوانید : بهترین مارک چای ساز

بهترین مارک چرخ گوشت KitchenAid KSMMGA Metal Food Attachment

بهترین مارک چرخ گوشت دستی

برای افرادی که قبلاً یک میکسر پایه دارند ، بهترین مارک چرخ گوشت خرید پیوست چرخ غذا بهترین گزینه است. اتصال چرخ گوشت از موتور قدرتمند میکسر پایه بهره می برد و عملکرد آن نیازهای آسیاب گوشت اکثر آشپزهای خانگی را بدون اشغال فضای ذخیره سازی زیادی برآورده می کند.

بهترین ویژگی ها: 

  • قطعات فلزی این آسیاب مستحکم هستند.
  • سینی بزرگ غذا آسیاب کردن دسته های بزرگتر را به یکباره آسان تر می کند.
  • موتور قدرتمند میکسر پایه و سرعت های متغیر امکان کنترل بیشتر بر سرعت آسیاب را فراهم می کند.
  • می توانید گوشت خود را مستقیماً در کاسه همزن خرد کنید.

اشکالاتی:

  • ارتفاع دهانه آسیاب نسبت به پیشخوان شما می تواند سوسیس را ناخوشایند کند.
  • هیچ عملکرد معکوس وجود ندارد.

بهترین مارک چرخ گوشت خارجی : چرخ گوشت و سوسیس برقی وستون شماره 5

بهترین مارک چرخ گوشت برقی

این آسیاب برقی سطح پایه دارای طراحی جمع و جور است و نتایج جامد را با قیمت بسیار مناسب ارائه می دهد.

بهترین ویژگی ها: 

  • ساده برای عملیات.
  • با وجود طراحی جمع و جور، یک سینی گوشت با اندازه مناسب ارائه می دهد.
  • یک تابع معکوس وجود دارد.

اشکالاتی:

  • این دستگاه فقط یک سرعت ارائه می دهد و کمی بیش از حد پر جنب و جوش است، بهترین مارک چرخ گوشت خارجی به خصوص برای پر کردن سوسیس.

بهترین مارک چرخ گوشت صنعتی چرخ گوشت 8 سرعته الکترونیکی آشپزخانه

بهترین مارک چرخ گوشت صنعتی

این یک آسیاب با کیفیت حرفه ای با سرعت های متعدد و بسیاری از ویژگی های اضافی مانند عملکرد معکوس خودکار است. بهترین مارک چرخ گوشت صنعتی از میان تمام آسیاب‌های آزمایش‌شده، این یکی بهترین و ثابت‌ترین گوشت چرخ‌کرده را تولید کرد.

بهترین ویژگی ها: 

  • این دستگاه آسیاب فوق العاده سازگار با بافتی عالی تولید می کند.
  • چندین سرعت با عملکرد معکوس وجود دارد.
  • سینی بزرگ غذا آسیاب کردن دسته های بزرگتر را به یکباره آسان تر می کند.

اشکالاتی:

  • اندازه بزرگ آن حجم زیادی از پیشخوان و فضای ذخیره سازی را اشغال می کند.
  • کتابچه راهنمای کاربر خیلی جامع نیست. اگر در زمینه چرخ‌کردن گوشت تازه کار هستید، باید در جای دیگری به دنبال طرز تهیه آن بگردید. 

بهترین چرخ گوشت دستی: چرخ گوشت Chop-Rite #5 Clamp-Down

بهترین مارک چرخ گوشت ایرانی

چرخ گوشت دستی به همان اندازه قدیمی و بدون ظرافت است. این مدل در کار خود عالی است و برای دوام ساخته شده است بهترین مارک چرخ گوشت صنعتی .

بهترین ویژگی ها: 

  • طراحی بدون موتور اجازه می دهد تا عملکرد بسیار فشرده و عملکردی بی صدا داشته باشد و شما با مشکلات برق یا سیم کشی مواجه نخواهید شد.
  • سنگ زنی صاف را با حداقل مقاومت ارائه می دهد.
  • مونتاژ و تمیز کردن آن آسان است.

اشکالاتی:

  • سنگ زنی دستی به مهارت و قدرت فیزیکی نیاز دارد. این یک گزینه مناسب برای همه مردم نیست.
  • آسیاب را نمی توان روی همه پیشخوان ها نصب کرد و ارتفاع پیشخوان می تواند بر آسانی کار با آن تأثیر بگذارد.
  • فقط با یک صفحه سنگ زنی عرضه می شود.
  • فاصله زیادی بین دهانه آسیاب و پیشخوان وجود ندارد.

چه نکاتی بهترین مارک چرخ گوشت را میسازد ؟

یک بهترین مارک چرخ گوشت چرخ گوشت خوب در عرض چند دقیقه از طریق چند پوند گوشت کار می کند و سیلندرهای یکنواخت گوشت چرخ کرده را که دارای تکه های مشخصی از ماهیچه و چربی بدون چربی آسیاب شده هستند، در یک گیره ثابت بیرون می کشد. راه اندازی، استفاده و تمیز کردن آن باید آسان باشد، به طوری که مشتاقانه منتظر استفاده از آن باشید. 

همه چرخ‌های گوشت دارای قطعات اصلی یکسانی هستند ، اما برای تولید نتایج با کیفیت بالا، چرخ‌گوشت‌های خوب باید موارد زیر را داشته باشند:

ساخت و ساز محکم با ردپای فشرده

یک آسیاب باید بتواند به راحتی چندین پوند گوشت را پردازش کند، بدون اینکه به دستگاه یا شخصی که آن را کار می کند، فشاری ایجاد کند. 

آسیاب باید به آرامی و بدون صدا زیاد کار کند. و از آنجایی که این وسیله‌ای است که آشپزهای خانگی هر روز از آن استفاده نمی‌کنند، نباید آنقدر حجیم باشد که فضای ذخیره‌سازی و پیشخوان زیادی را بخورد، یا آنقدر دست و پا گیر باشد که مردم را به فکر بیرون کشیدن آن بیاندازد. از کابینت های خود زمانی که فرصت استفاده از آن را داشته باشند.

قطعات آسیاب فلزی

سرد نگه داشتن گوشت در طول فرآیند آسیاب کردن، به منظور جلوگیری از لکه دار شدن چربی، از اهمیت بالایی برخوردار است. بخش بزرگی از معادله کنترل دما این است که اطمینان حاصل شود که اجزای اصلی آسیاب (قیف، پیچ، تیغه و صفحه)

در هنگام کار بیش از حد گرم نمی‌شوند و مدیریت این امر زمانی که قیف و پیچ از فلز ساخته شده‌اند آسان‌تر است. به جای پلاستیک قطعات فلزی را می توان قبل از آسیاب در فریزر سرد کرد (شایان ذکر است که قصاب مشهور پت لا فریدا مخالف این عمل است و ادعا می کند که با گذشت زمان می تواند قطعات آسیاب را شکننده کند .

اما ما در طول سال ها این موضوع را تجربه نکرده ایم) و هنگامی که با چربی لکه دار می شوند به اندازه پلاستیک های نرم نرم نمی شوند، بنابراین جدا کردن و تمیز کردن آنها آسان تر است. 

موتور قابل اعتماد یا میل لنگ دستی

چه از یک مدل دستی موتوردار یا قدیمی استفاده کنید، یک چرخ گوشت خوب باید به آرامی و با گیره ثابت کار کند زیرا تکه های گوشت در دستگاه کار می شود. 

یک موتور الکتریکی یا میل لنگ دستی وظیفه تغذیه پیچ را بر عهده دارد که گوشت را از طریق محفظه به سمت تیغه و صفحه و در نتیجه سرعت آسیاب کردن رانده می شود.

 موتورهای قوی و میل لنگ های دستی با کارکرد آسان به شما امکان می دهد با سرعت ثابت و با مشکلات گیرکردن کمتری آسیاب کنید که به نوبه خود باعث تولید گوشت چرخ کرده با کیفیت بالا با اندازه آسیاب ثابت و بدون لکه چربی می شود.

تیغه و صفحات تیز

اگر تیغه و صفحات آسیاب کسل کننده باشند، هیچ یک از ویژگی های ذکر شده در بالا اهمیت چندانی ندارند. لکه گیری که شما با پشتکار برای جلوگیری از آن تلاش کردید، بهترین مارک چرخ گوشت فقط تا آخرین ثانیه به تعویق می افتد زیرا گوشت توسط تیغه کسل کننده به صورت خمیر در می آید و از طریق قالب رانده می شود. 

مانند چاقوهای سرآشپز ، تیغه های آسیاب باید درست خارج از جعبه تیز باشند و با استفاده متوسط ​​باید حداکثر سالی یک بار تیز شوند. اکثر آسیاب ها حداقل با دو صفحه (همچنین به عنوان قالب شناخته می شوند) برای آسیاب های درشت و ریز عرضه می شوند. 

تفاوت بین چرخ گوشت های برقی و دستی

بهترین مارک چرخ گوشت خارجی

برای این بررسی، چرخ‌های گوشت موتوری و دستی را آزمایش کردیم. آسیاب های برقی به تلاش زیادی از طرف کاربر نیاز ندارند:

دستگاه را روشن کنید، گوشت را به سینی غذا و قیف برسانید، و موتور به غیر از اینکه باید گوشت بیشتری را با فشار دهنده از داخل قیف پایین بیاورید، از آن مراقبت می کند. بقیه مطمئناً، اگر گوشت قبل از چرخ کردن به خوبی خرد نشده باشد، ممکن است در صورت گیر کردن سینوس روی پیچ یا تیغه، گهگاهی با مربا مواجه شوید. 

اما این به طور کلی یک راه حل آسان است، به خصوص برای آسیاب های برقی که عملکرد معکوس دارند، که باید بدون نیاز به جدا کردن آسیاب، گیر کردن را برطرف کند.

از آنجایی که برای کار کردن به گریس زانویی نیاز ندارند، آسیاب‌های برقی کار را سریع‌تر و با سرعت قابل کنترل‌تری نسبت به مدل‌های دستی انجام می‌دهند، به خصوص اگر در یک زمان دسته‌های بزرگ (پنج پوند یا بیشتر) را آسیاب می‌کنید. 

آنها همچنین بهترین گزینه برای افراد دارای تحرک محدود هستند.

یک موتور بیشتر کار خرخر کردن چرخ کردن گوشت را انجام می دهد، اما همچنین فضا را اشغال می کند، نیرو می گیرد و صدا ایجاد می کند. آسیاب های برقی مستقل، واحدهای بزرگی هستند که اغلب گرد و غبار را در اعماق کابینت های بالای یخچال جمع می کنند. 

قبل از خرید یک لوازم آشپزخانه طاقچه، بهترین مارک چرخ گوشت همیشه ارزش دارد که نیازهای آشپزی خود را صادقانه ارزیابی کنید. به همین دلیل، ما مدتهاست که پیوست آسیاب را برای افرادی که قبلاً یک میکسر پایه دارند توصیه کرده ایم. 

بدون نیاز به یافتن جایی برای یک قطعه بزرگ و جدید از تجهیزات، کیفیت های اصلی یک آسیاب برقی را دریافت می کنید.

مقایسه بین بهترین مارک چرخ گوشت برقی و دستی

با این حال، آسیاب های دستی را نباید از دست داد. بدون موتور در خانه، آنها ردپای بسیار کوچکتری دارند، و در نتیجه ذخیره سازی آنها در صورت عدم استفاده آسان تر است. آنها همچنین در هنگام کار بسیار ساکت تر هستند. تنظیم آنها آسان است .

آسیاب دستی مورد علاقه ما از مکانیزم گیره ای شبیه به غلتک ماکارونی دستی استفاده می کند – و استفاده و تمیز کردن آنها ساده است. یک آسیاب دستی خوب برای استفاده به استحکام زیادی نیاز ندارد. آسیاب کردن گوشت برای چهار همبرگر بسیار راحت است و زمانی که زمان آماده‌سازی و پاک‌سازی را در نظر بگیرید، می‌توان آن را سریع‌تر از آسیاب برقی انجام داد. 

آیا قدرت موتور برای چرخ گوشت های برقی مهم است؟

بله و خیر. از یک طرف، یک موتور فقط به اندازه پولی است که برای آن می پردازید. آسیاب های برقی ارزان قیمت مشابه یک میکسر پایه مجهز به ضمیمه سنگ زنی عمل می کنند که برای نیازهای اکثر آشپزهای خانگی بیش از اندازه کافی آبمیوه است. 

مزایای یک دستگاه قدرتمندتر و گران‌تر واقعاً فقط برای شکارچیان متعهد یا علاقه‌مندان به مواد غذایی که اغلب آسیاب می‌کنند، جواب می‌دهد.

سرعت های قابل تنظیم و عملکردهای معکوس چطور؟

توانایی تنظیم سرعت سنگ زنی یک امتیاز مثبت است، اما الزامی نیست. برای آسیاب، سرعت ثابت مهمتر از تغییرپذیری است. سرعت های چندگانه برای پر کردن سوسیس مفیدتر است، که به نیروی خوبی برای فشار دادن مخلوط به داخل بدنه نیاز دارد. 

عملکرد معکوس برای رفع گرفتگی های جزئی در حین آسیاب کردن مفید است و در وقت شما صرفه جویی می کند زیرا لازم نیست هر بار که تکه ای از گوشت دردسرساز روی تیغه گیر می کند چرخ را جدا کنید. اکثر آسیاب های برقی مستقل دارای عملکرد معکوس هستند و با چرخ دستی می توانید فقط با چرخاندن میل لنگ در جهت مخالف مسیر خود را معکوس کنید.

ضمائم پر کردن سوسیس چقدر مفید هستند؟

چرخ گوشت برای چرخ کردن گوشت ساخته شده است نه سوسیس. چرخ‌كن‌ها اغلب با ضمائم سوسیس‌سازی عرضه می‌شوند كه به‌محض كار می‌كنند، اما دور از ایده‌آل هستند. 

در نهایت مجبور می شوید یک مخلوط سوسیس آسیاب شده را از طریق قیف برگردانید، و آن را با پیچ از طریق آسیاب فشار می دهید و به داخل یک بدنه ای که روی یک ضمیمه پلاستیکی نصب شده روی دهانه آسیاب قرار می گیرد، وارد می شود. تیغه و صفحه. 

حتی برای آسیاب‌هایی با سرعت قابل تنظیم، این فرآیند بسیار طولانی‌تر از دستگاه‌های پرکننده سوسیس پیستونی طول می‌کشد.

 افرادی که تعداد زیادی سوسیس و کالباس درست می کنند باید روی سوسیس پرکن سرمایه گذاری کنند. خبر خوب برای بقیه این است که نان‌های سوسیس بدون قاب به اندازه لینک‌ها طعم خوبی دارند بهترین مارک چرخ گوشت .

نحوه مراقبت و استفاده از بهترین مارک چرخ گوشت

تک تک چرخ‌ها در اینجا عملکرد قابل قبولی داشتند و گوشت چرخ‌کرده‌ای تولید می‌کردند که ما خوشحال می‌شویم از آن برای همبرگرها، کوفته‌ها یا میت‌لوف استفاده کنیم، اما استفاده از برخی چرخ‌ها بسیار خوشایندتر از بقیه بود.

 Sausage Maker ثابت‌ترین آسیاب را داشت، به راحتی از بین پوند می‌چرخید و گوشت چرخ‌کرده‌ای را بیرون می‌آورد که به نظر می‌رسید از یک پیش‌خوان گوشت به خوبی کار می‌کرد. Chop-Rite با دست میل گوشت چرخ کرده ای تولید کرد که در مقایسه با آن به طرز جذابی روستایی بود

(معلوم شد که قطر استانداردی برای سوراخ های یک بشقاب متوسط ​​وجود ندارد)، اما آسیاب کردن از ابتدا تا انتها تنها یک دقیقه بیشتر از The Sausage Maker طول کشید. در همین حال، آسیاب رومیزی 575 وات LEM #8 (یک مدعی اما نه انتخاب نهایی) در این آزمایش قابل استفاده بود، اما با صدای بلند و درهم و برهم به گونه‌ای بود که جلسات آسیاب گوشت در آینده را تشویق نمی‌کرد.

آسیاب کردن گوشت

بهترین مارک چرخ گوشت

ته گوشت خوک یکی دیگر از برش‌های گوشت مرمری شده با نسبت تقریبی 75:25 گوشت بدون چربی به چربی است که آن را به انتخابی محبوب برای آسیاب کردن سوسیس‌های تازه و پخته تبدیل می‌کند.

همچنین دارای مقدار مناسبی از بافت همبند و سینوس است که هر دوی آنها در صورت پیچیدن به اطراف تیغه یا مارپیچ می‌توانند باعث ایجاد گیر در فرآیند آسیاب شوند. اساسا این برش عالی برای آزمایش قدرت چرخ گوشت است.

مانند چاک گوشت گاو، گوشت را به مکعب های 1 1/2 اینچی و نوارهای 1 در 3 اینچی خرد کرده و در یخچال سرد کردیم. قطعات آسیاب به مدت یک ساعت در فریزر سرد شدند.

این آزمون مدعیان را از مدعیان جدا کرد. چند آسیاب با سرعت مشکل داشتند و در طول این آزمایش گیر کردند که منجر به لکه چربی وحشتناک شد.

گرمای ناشی از اصطکاک آسیاب گیر کرده باعث می‌شود چربی‌ها تبدیل به خمیری نرم و لطیف شوند تا گوشت چرخ‌کرده‌ای که به دنبال آن بودیم بهترین مارک چرخ گوشت خارجی .

در کنار این نتایج ضعیف، گیرهایی که با زدن دکمه معکوس قابل حل نبود نیز ما را مجبور کرد که آسیاب‌ها را جدا کنیم تا تکه‌های سینوی مزاحم را جدا کرده و سپس دوباره کنار هم قرار دهیم. این یک فرآیند کثیف و خسته کننده است که به راحتی می تواند مردم را از چرخ کردن گوشت خود منصرف کند.

آسیاب Mirepoix

در حالی که آسیاب‌ها اساساً یونیتاسکر هستند، می‌توان از آن‌ها برای آسیاب کردن بیشتر از گوشت استفاده کرد (اغلب به عنوان چرخ‌های غذا به بازار عرضه می‌شوند). 

می توان از آن ها برای آسیاب کردن خمیر ترش به آرد سوخاری، نخود برای فلافل یا میروپویکس برای سوفریتو استفاده کرد. با توجه به این کاربردهای دیگر، ما یک آزمایش آسیاب سبزیجات را انجام دادیم، پیاز، هویج و کرفس را از طریق هر آسیاب با استفاده از تمام اندازه‌های موجود صفحات آسیاب رد کردیم.

بهترین مارک چرخ گوشت سبزیجات فیبری به برخی از آسیاب‌ها تمرین سنگینی می‌دادند، اما هیچ کدام از آنها گیر نکردند. انجام این آزمایش با آسیاب‌های برقی با سینی‌های غذا آسان‌تر بود که نیازی به وارد کردن مداوم مواد به قیف با دست ندارند. 

لجستیک این آزمایش با آسیاب های دستی که هر دو دست شما را همیشه درگیر نگه می دارند دشوارتر بود و عیب یابی هر گونه مشکلی را در طول فرآیند آسیاب سخت تر می کند.  

اگر نیاز به مقدار زیادی میرپوکس ریز خرد شده دارید و آسیاب شما دستی است، کار را سریع انجام می دهد، بنابراین می توانید کارهایی مانند آسیاب کردن سبزیجات و گوشت را برای راگو آلا بولونیز کلاسیک را در یک شات انجام دهید. 

بهترین مارک چرخ گوشت با این حال، این یک استفاده پاداش است، نه یک نقطه فروش. گیاهخواران یا افرادی که علاقه ای به چرخ کردن گوشت در خانه ندارند بهتر است روی یک غذاساز سرمایه گذاری کنند که دستگاه همه کاره تری است.

سوالات متداول بهترین مارک چرخ گوشت

منبع خارجی : seriouseats