بهترین مارک چای ساز
5 تا از بهترین مارک چای ساز ، نو عروس + ایرانی و قیمت ( مرداد 1401 )

بهترین مارک چای ساز برای شروع، بیایید تعریف کنیم که چای ساز دقیقا چیست. چای ساز کسی نیست که در چای تخصص داشته باشد. از این نوع افراد به عنوان متخصص چای یاد می شود.  از طرف دیگر، بهترین مارک چای ساز نو عروس چای ساز دستگاهی است که برای تهیه چای از آن استفاده می شود. 

با گرم کردن مقدار لازم آب شروع می‌کنید، بهترین مارک چای ساز آب داغ را می‌ریزید و اجازه می‌دهید تا تند باشد. پس از اتمام دم کرده، برگ های چای را جدا کرده و چای را در فنجان ها بریزید.

حتما بخوانید : بهترین مارک جاروبرقی

بهترین مارک چای ساز نو عروس امروز می‌خواهیم بهترین چای‌سازهای موجود را بررسی کنیم، و آن را به پنج کاهش داده‌ایم، بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

بهترین مارک چای ساز چیست ؟

بهترین مارک چای ساز نو عروس واقعاً هیچ چیز بهتر از یک فنجان چای خوب، درست به همان شکلی که شما دوست دارید دم کنید، وجود ندارد. 

متأسفانه، به دست آوردن آن جام عالی در طول همه گیری سخت بوده است. بنابراین، بهترین فنجان چای خود را در راحتی در خانه خود بسازید . بهترین مارک چای ساز چه دم کرده سرد یا گرم – با این طیف وسیعی از چای سازها و کتری ها که به دقت انتخاب شده اند، که فکر می کنیم افزودنی عالی برای هر خانه یا دفتری باشد. 

حتما بخوانید : بهترین مارک سشوار

با دم کردن چای در خانه، حتی ممکن است طعم آن از هر چیزی که تا به حال در فروشگاه یا مغازه بخرید بهتر باشد و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

لیست 5 تا از بهترین مارک چای ساز

اگر عاشق چای هستید، پس می‌دانید که تهیه یک فنجان چای عالی کار سختی است، به خصوص اگر از برگ‌های سیاه اولیه فراتر بروید. کمی فداکاری می خواهد زیرا باید نوع چای را در نظر بگیرید.

حتما بخوانید : بهترین مارک پارکت لمینت

بهترین مارک چای ساز Breville BTM800XL

بهترین مارک چای ساز نو عروس

برای یک فنجان ساده اما کامل با کمترین تلاش، چای ساز برویل را امتحان کنید. این را می توان به گونه ای تنظیم کرد که چای را با قوت های مختلف دم کرده، برگ های چای را برای مدت زمان های مختلف دم بکشد و چای شما را تا یک ساعت پس از تهیه آن گرم نگه دارد.

بهترین مارک چای ساز نو عروس برای جلوگیری از خورش چای، سبد پس از بالا و پایین رفتن از مایع خارج می شود تا چای به قوت مناسبی هم زده شود. این ساعت دارای یک ساعت است تا بتوانید زمانی را که می خواهید یک فنجان چای کامل خود را برنامه ریزی کنید. همچنین به عنوان یک کتری برقی معمولی، البته گران قیمت، عمل می کند.

مزایا :

  • چای را گرم نگه می دارد
  • بالابر اتوماتیک سبد

معایب :

  • اگر فقط یک کتری می خواهید گزینه گران قیمت است

بهترین برند چای ساز سیستم دم سرد و گرم ninja

بهترین مارک چای ساز ایرانی

اگر می‌خواهید یک دستگاه کاملاً آوازخوان و رقصنده که قهوه یا چای، گرم یا سرد، به هر میزانی درست می‌کند – و همچنین دارای کف‌کننده‌ی شیر باشد، به دنبال نینجا نباشید. برای شما یک نوشیدنی داغ دم می کند — یا در عرض 20 دقیقه روی یخ دم می کند.

 با تفاله های شل قهوه یا چای برگ یا چای کیسه ای در شش مقدار مختلف کار می کند. نینجا با سبدهای مختلف دم می آید تا طعم ها با هم مخلوط نشوند. بهترین مارک چای ساز همچنین دارای یک کف کننده است که شیر گرم یا سرد را روی کف برای نوشیدنی مورد نظر شما هوادهی می کند.

این دستگاه چای و قهوه نهایی قیمت مناسبی دارد، اما با توجه به عملکردی که دریافت می کنید، برای دوستداران قهوه و چای، قطعاً ارزش قیمتش را دارد.

مزایا :

  • هم قهوه و هم چای درست می کند
  • نوشیدنی های سرد و گرم درست می کند
  • کف کننده شیر

معایب :

  • گران
  • نوشیدنی ها را گرم نگه نمی دارد

بهترین مارک چای ساز نو عروس چای ساز Buydeem K2423

بهترین برند چای ساز ایرانی

چای ساز Buydeem یک کتری برقی با دمنده و قابلیت گرم نگه داشتن چای است که چای شما را تا یک ساعت گرم نگه می دارد. 

یکی از دکمه ها را فشار دهید تا دمای جوش چای سیاه، سبز، سفید یا اولانگ را تعیین کنید، تا دمای مناسب برای برگ های داخل دمنده بجوشد. هنگامی که چای شما به قوت لازم رسید، دمنوش را بردارید. Buydeem همچنین می تواند به عنوان کتری استفاده شود .

مزایا :

  • چای را گرم نگه می دارد
  • تزریق کننده قابل جابجایی

معایب :

  • اگر فقط یک کتری می خواهید گزینه گران قیمت است

مارک چای ساز Teavana Perfectea Maker

بهترین برند چای ساز نو عروس

Teavana یک چای ساز ساده است. برگ های چای و آب داغ را به چای ساز اضافه کنید و آن را روی فنجان خود قرار دهید. آب از طریق فنجان شما تخلیه می شود و برگ ها در Teavana باقی می ماند. این دستگاه برای تمیز کردن آسان از هم جدا می شود.

مزایا :

  • ساده برای استفاده
  • پاک شوندگی راحت

معایب :

گران است برای ساخت یک فنجان زمانی که یک کیسه چای در فنجان انجام می شود

چای و قهوه یخ ساز برنت وود KT 2150BL

بهترین برند چای ساز

چای برگ را به سبد اضافه کنید و در صورت تمایل شکر را برای شیرین شدن اضافه کنید. قوام چای را انتخاب کنید، آن را روشن کنید و آب از درون سبد پر از چای به داخل پارچ 64 اونسی می ریزد، که سپس می تواند مستقیماً در یخچال قرار گیرد بهترین مارک چای ساز .

مزایا :

  • آسان برای استفاده
  • کوزه با ظرفیت بالا
  • قوت چای را انتخاب کنید

معایب :

  • برای انتخاب هزینه کمتر، روی کیسه های چای در یک کوزه آب سرد بریزید

بهترین مارک چای ساز ایرانی چیست؟

چای ساز تک لمسی Breville BTM800XL به دلیل قابلیت برنامه ریزی، سهولت در استفاده و طعم عالی چای، بهترین کتری چای است.

چای دم کرده چقدرخوب است؟

اکثر این چای سازها دارای یک صفحه قدرت قابل برنامه ریزی هستند تا بتوانید میزان قدرت چای را که ترجیح می دهید تنظیم کنید. در جایی که صفحه قدرت وجود ندارد، بهترین مارک چای ساز می توانید سبد را در مایع بگذارید تا برگ های چای به قدرت مورد نظر شما خیس شود.

آیا دستگاه چای ساز نوشیدنی من را گرم نگه می دارد؟

فقط چای سازهای Buydeem و Breville ویژگی های گرم نگه دارند. برای لذت بردن از نوشیدنی گرم خود باید بلافاصله پس از پایان برنامه، چای خود را بنوشید.

ساده ترین چای ساز کدام است؟

برای سادگی، Teavana و Brentwood از برق استفاده نمی کنند. آب گرم (یا سرد در مورد چای ساز یخی برنت وود) را در ظرف بریزید و آب با برگ های چای دم کرده تا دم نوش گرم – یا سرد – عالی شما با حداقل تنظیمات درست شود.

فاکتورهای اصلی انتخاب بهترین مارک چای ساز چی بود ؟

ما این کتری های چای را بر اساس سه فاکتور انتخاب کردیم: سهولت استفاده، ویژگی ها و قیمت.

استفاده از برخی از این چای سازها ساده است. بهترین مارک چای ساز نو عروس آب گرم یا سرد را روی طعم دلخواه برگ چای بریزید و صبر کنید تا مخلوط به قوت دلخواه خود برسد.

برخی دیگر دارای ویژگی های اضافی مانند استحکام قابل برنامه ریزی هستند و هنگامی که سبد به قدرت مورد نظر خود رسید سبد را از مایع خارج می کنند یا دستگاه پس از دم کشیدن مایع را گرم نگه می دارد.

 نینجا هم چای گرم و هم چای سرد دم می کند، بهترین مارک چای ساز بقیه ماشین های یکبار مصرف هستند. کتری های Breville و Buydeem سبد تزریق کننده را بلند می کنند و چای را بعد از دم کشیدن گرم نگه می دارند.

اگر قیمت مشکل است، برنت‌وود و Buydeem کم‌هزینه‌ترین گزینه‌ها هستند. مدل های دیگر به طور قابل توجهی گران تر هستند.

نتیجه گیری نهایی بهترین مارک کتری

بهترین مارک چای ساز ، برای یک کتری چای عالی، باید در مورد طعم و قوت چای مورد نظر خود تصمیم بگیرید. آیا عاشق چای خورشتی هستید یا چای های گلدار و لطیف انتخاب شما را دیکته می کنند؟ بهترین مارک چای ساز نو عروس عطرهای زیادی از برگ های چای وجود دارند که می توانند با دم کردن بیش از حد از بین بروند و این باید در هنگام انتخاب کتری چای مورد توجه قرار گیرد.

منابع خارجی : thecozycoffeezdnet