مبل تختخواب شو در یافت آباد
آدرس ، لیست قیمت و خرید مبل تختخواب شو در یافت آباد ❤️ ( خرداد 1401 )

مبل تختخواب شو یافت آباد ، یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های مبلمان است – خرید مبل تخت شو ،  و یکی از دائمی ترین ها. حتی اگر فقط برای تعمیر موقت یکی از آن ها را بخرید، در نهایت از اتاق نشیمن به اتاق خانواده به زیرزمین و در نهایت، خوابگاه تنزل پیدا می کند. قبل از اینکه متوجه شوید، یک دهه یا بیشتر می گذرد و این خرید ناگهانی بخشی از زندگی شما شده است. خرید مبل تختخواب شو یافت آباد ، پس قبل از خرید کمی به آن فکر کنید. سپس مبل با کیفیتی را که می توانید بخرید بخرید. خرید شما در طی سالیان متمادی مستهلک می شود.

چگونه یک مبل تختخواب شو یافت آباد با کیفیت را تشخیص دهیم

1 – استحکام آن را آزمایش کنیم. مبل های با کیفیت باید محکم و سنگین به نظر برسند. روی یکی بچرخانید تا استحکام آن را تست کنید و سپس آن را از گوشه بالا ببرید و کمی تکان دهید. مبل تختخواب شو یافت آباد ، اگر احساس سبکی یا لرزشی داشت، پاس بدهید. به دنبال یک قاب ساخته شده از چوب سخت خشک شده در کوره مانند بلوط، توسکا، توس، افرا یا، به جای آن، تخته سه لا چوب با کیفیت بالا یا تخته چندلای دریایی باشید. فنرهای هشت طرفه که با دست بسته می شوند، مشخصه مبلمان خوب هستند، اما فنرهای S شکل سینوسی می توانند تقریباً به همان اندازه راحتی را ایجاد کنند. فنرهای کشویی یک جایگزین کم هزینه هستند.

مبل تختخواب شو یافت آباد

2 – کوسن ها را در نظر بگیرید.اکثر بالشتک ها هسته ای از فوم پلی اورتان دارند. هرچه فوم متراکم تر باشد، سنگین تر است و ماندگاری بیشتری دارد. در ارزان ترین مبلمان، قیمت مبل تختخواب شو یافت آباد  ، بالشتک فقط با هسته فوم پلی اورتان پر می شود. در مبلمان بهتر، هسته با چوب Dacron پیچیده می شود. گزینه‌های باکیفیت‌تر شامل بالشتک‌های چندپایه‌ای هستند که با بالش مخلوط شده‌اند. بالشتک های فنری که دارای هسته ای از فنرها هستند که با فوم و پر احاطه شده است. و تمام پایین، که همه پر است (و همه کار، بنابراین سعی کنید از این اجتناب کنید.)

3 – اتصالات و چارچوب را بررسی کنید. بهترین کاناپه ها دارای اتصالاتی هستند که دو رولپلاکی دارند و دارای بلوک های گوشه ای هستند که هم چسب و هم پیچ (نه منگنه) در جای خود قرار می گیرند. مبل تختخواب شو یافت آباد قطعات با کیفیت دارای پایه هایی هستند که بخشی از قاب هستند، نه فقط به آن متصل شوند (اگرچه پایه های قابل جابجایی این کار را انجام می دهند .عبور اقلام از درها را آسان تر می کند).

خرید مبل تختخواب شو در یافت آباد
قیمت مبل تختخواب شو در یافت آباد

6 نکته که قبل از خرید مبل باید در نظر بگیرید

مبل تختخواب شو یافت آباد ، یکی از مهم ترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید برای خانه خود انجام دهید. در اتاق نشیمن این قطعه‌ای برای استراحت، مطالعه، غذا خوردن، سرگرمی، تماشای تلویزیون و حتی چرت زدن است، بنابراین منطقی است که برای سرمایه‌گذاری در موردی که سال‌های آینده دوام خواهد آورد، وقت بگذاریم.

از اندازه‌گیری و انتخاب بهترین قاب گرفته تا جمع‌آوری نمونه‌های پارچه – این شش نکته هستند که باید قبل از خرید مبل جدید در نظر بگیرید.

لیست قیمت مبل تختخواب شو در یافت آباد

1. قبل از خرید امتحان کنید

قیمت مبل تختخواب شو یافت آباد ،  آیا می دانید چه زمانی به دنبال یک تشک جدید هستید و آزمایش کف پای قدیمی را انجام می دهید؟ همین نظریه در مورد مبل نیز صدق می کند. یک مبل متوسط ​​حداقل 60 سانتی‌متر عمق صندلی دارد که در صورت داشتن پاهای بلند فضای زیادی برای مانور می‌دهد و اگر قد کوتاه‌تری دارید می‌توانید آن‌ها را زیر آن قرار دهید.

 اما عمق صندلی متفاوت است، بنابراین حتماً سبک‌های مختلف را امتحان کنید تا مطمئن شوید که از پشتی خوبی برخوردار هستید. وقتی صحبت از ارتفاع صندلی به میان می آید، بیشتر طرح ها بین 45 تا 50 سانتی متر ارتفاع دارند. هیچ ارتفاع درست یا غلطی وجود ندارد، بنابراین دوباره، قبل از خرید سعی کنید مطمئن شوید که مناسب شماست.

سارا هامفریس، خریدار ارشد در DFS ، می‌گوید مهم است که نحوه استراحت خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر دو نفر هستید و هر دو دوست دارید پاهایتان را بالا بنشینید، بررسی کنید که مبل به اندازه کافی عمیق باشد که هر دوی شما را در خود جای دهد. یا اگر فضای کافی برای قرار دادن آن دارید، مبل راحتی یا مبل راحتی در نظر بگیرید.

«اگر ترجیح می‌دهید روی مبل خود دراز بکشید، مطمئن شوید که به اندازه کافی بلند است تا دراز بکشید. افراد قد بلندتر نیز ممکن است دوست داشته باشند مبل راحتی با پشتی بلندتر برای ارائه پشتیبانی بیشتر در نظر بگیرند.

2. در یک چارچوب خوب سرمایه گذاری کنید

تا آنجایی که می توانید برای یک قاب با کیفیت خرج کنید – این کار شما را در طول سالیان متمادی می بیند . قاب چوبی جامد گزینه خوبی است، اما مراقب تخته خرده چوب یا ساختار فلزی باشید. همچنین، قبل از تعهد به ضمانت توجه داشته باشید – همیشه تولیدکنندگانی را انتخاب کنید که حداقل 15 سال ضمانت ارائه می دهند.

3. سفارش نمونه

دیدن نمونه های فیزیکی مبل در اتاق نشیمن شما می تواند تفاوت را ایجاد کند. بدون نمونه، قضاوت در مورد مقیاس تکرار الگو، یا اینکه چگونه نور اتاق نشیمن شما بر رنگ یا براق بودن پارچه تأثیر می گذارد، می تواند دشوار باشد.

 

اگر در حال طراحی مجدد کل فضای خود هستید، اکثر خرده فروشان نمونه های رایگان یا ارزان قیمتی را ارائه می دهند که می توان آنها را در کنار نمونه های رنگ یا کاغذ دیواری جمع آوری کرد. ما همیشه یک مودبرد فیزیکی را توصیه می‌کنیم ، اما اگر بیشتر به دیجیتال فکر می‌کنید، برنامه‌های بسیار خوبی وجود دارند که می‌توانند به شما در سازماندهی طرح طراحی خود کمک کنند.

4. کوسن ها را بررسی کنید

مبل تختخواب شو یافت آباد ، به یاد داشته باشید که آنچه در داخل مبل وجود دارد به اندازه آنچه در بیرون استفاده می شود مهم است. وقتی صحبت از پشتی و نشیمن مبل می شود، بالشتک های پر شده از راحتی بالایی برخوردارند، اما به پرکردن منظم نیاز دارند، در حالی که فوم یا الیاف ممکن است به مرور زمان صاف شده و شکل خود را از دست بدهند.

راه حل کامل؟ تیم Sofa.com توصیه می‌کند که ترکیبی از پر و فوم را انتخاب کنید، زیرا «پرها به اسکویش می‌دهند در حالی که فوم ساختاری ایجاد می‌کند». بالشتک های پشت پر شده با پر و بالشتک های صندلی پر شده از فوم یا الیاف به خوبی کار می کنند.

5. تمرکز بر پارچه

مبل تخت شو در یافت آباد

فرقی نمی‌کند به دنبال رنگ‌های تند، الگو یا خنثی باشید، انتخاب پارچه روکشی شما تأثیر زیادی بر اتاق خواهد داشت، قیمت مبل تختخواب شو یافت آباد بنابراین با دقت انتخاب کنید تا مطمئن شوید که با طرح شما مطابقت دارد. مواد طبیعی ممکن است در نور شدید خورشید محو شوند، بنابراین اگر مبل نزدیک پنجره است، از پارچه مصنوعی استفاده کنید.

این به ویژه در یک خانه خانوادگی شلوغ مهم است، و اگر سگ یا گربه دارید، پارچه ای را انتخاب کنید که تمیز کردن آن آسان باشد. چرم، 

میکروفیبر، مخمل و بوم همگی گزینه‌های خوبی در این مورد هستند، در حالی که بافت‌های بافتی سفت‌تر هستند و لکه‌ها را می‌بخشند، و روکش‌های شل ارزش بررسی را دارند، زیرا می‌توان آنها را برای تمیز کردن جدا کرد و برخی نیز قابل شستشو هستند.

6. اندازه گیری کنید

هیچ چیز بدتر از خرید مبلمانی نیست که متناسب با فضای شما نباشد ( صحنه مبل نمادین «PIVOT» راس گلر را در Friends به یاد بیاورید ؟ )، بنابراین قبل از انجام هر کاری، اندازه گیری کنید. مبل تختخواب شو یافت آباد ، متر را بیرون بیاورید و مطمئن شوید که از حداکثر ابعاد مبل که متناسب و متناسب با فضای شماست مطمئن هستید.

به گفته سارا هامفریس در DFS، مهم است که هم به عرض (اندازه گیری در پشت مبل) و هم به عمق (اندازه گیری از پشت مبل به سمت جلو) توجه کنید. “به عمق مبل توجه کنید. اگر برای یک اتاق کوچکتر خرید می کنید، زیرا عمق صندلی به ندرت از مبل های بزرگتر به کوچکتر تغییر می کند. و ارتفاع مبل را در نظر بگیرید، به خصوص اگر اتاق شما رادیاتور یا قفسه بندی دارد.

مبل خوابشو یافت آباد

لیست قیمت مبل تختخواب شو در یافت آباد

آدرس خرید ممبل تختخواب شو در یافت آباد

اینجا هستیم

اینجا هستیم

چقد به ما امتیاز دادند
10/10

ایزی خرید بزرگترین فروشگاه مبل خوابشو در ایران هست

مبل تختخواب شو یافت آباد ، یک نکته برای اطمینان از اینکه مبل شما در فضای شما قرار می گیرد این است که شکل مبل خود را از روزنامه جدا کنید و آن را روی زمین در اتاق قرار دهید. قیمت مبل تختخواب شو یافت آباد  سارا می‌گوید: «این به شما اجازه می‌دهد تا بررسی کنید که فضای کافی برای قدم زدن در اطراف آن دارید و فضای کافی برای قفسه‌ها، رادیاتورها و سایر وسایل مبلمان و همچنین باز کردن کمدها، درها و پنجره‌ها باقی مانده است. ‘