صندلی از کجا بخرم
صندلی از کجا بخریم؟

صندلی از کجا بخریم ؟ در این مقاله به شما مطمعن ترین فروشگاه و بهترین فروشگاه رو در ایران به شما عزیزان معرفی میکنیم که بدانید از کجا باید صندلی بخرید . پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

قبل از اقدام برای خرید صندلی ، ابتدا ویژگی‌ها و انتظارات خود از صندلی و همچنین کاربرد صندلی را در نظر بگیرید و سپس اقدام به انتخاب فروشگاه مناسب و یا خرید نمایید. صندلی از کجا بخریم ؟ می‌توانید به فروشگاه‌های موجود در سطح شهر مراجعه کرده و یا به‌صورت اینترنتی، ویژگی‌های صندلی موردپسند خود را بررسی و خرید نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایزی خرید، یکی از فروشگاه‌های برتر در زمینه فروش انواع صندلی انتظار ، صندلی گیمینگ ، صندلی کارشناسی ، صندلی بار ، صندلی کارمندی ، صندلی کنفرانسی، صندلی گردان ، صندلی مدیریتی ، صندلی معاونتی و صندلی ویزیتوری است؛ شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت اینترنتی فروشگاه ایزی خرید، اقدام به انتخاب و خرید از این فروشگاه کنید؛ همچنین در نظر داشته باشید تمامی اجناس در فروشگاه ایزی خرید دارای بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت نسبت به بازار هستند.

صندلی از کجا بخریم
صندلی از کجا بخریم

خرید صندلی اداری

یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های هر کاری، فراهم‌کردن ابزار کار است. خیلی ها از ما میپرسند که صندلی از کجا بخریم ، در فرایند کارهای اداری نیز فراهم کردم ابزار مثل صندلی و میز مناسب، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. امروزه صندلی‌ها از انواع بسیار گوناگون و متفاوت متناسب با هر نوع سلیقه و همه نیازها برای ارگان‌های مختلف تولید می‌شوند که از انواع آن می‌توان به صندلی کارمندی،  مدیریتی، صندلی انتظار و… اشاره کرد.

صندلی از کجا بخرم ، با روی کار آمدن انواع صندلی‌های ارگونومیک، مشکلات جسمانی ناشی از نشستن طولانی‌مدت افراد بر روی صندلی به حداقل خود رسیده است و شرایط بهتری را برای مدیران، کارمندان و اپراتورها فراهم کرده است.

انتخاب بهترین صندلی برای خرید

جهت تهیه صندلی متناسب با فیزیک بدنی خود و همچنین کاربرد آن و مناسب نیاز خود، لازم است نکاتی را بدانید که در ادامه ما آنها را به شما یادآوری خواهیم کرد. بعد از پایان این مقاله شما کاملا با ایزی خرید آشنا شده اید و مشکل اینکه صندلی از کجا بخریم ، را نخواهید داشت .

هنگامی‌که شما قصد خرید صندلی دارید؛ و نمیدانید صندلی از کجا بخریم ، باید از نیاز و توقعات خود از صندلی اطلاع کامل داشته باشید تا بتوانید نوعی صندلی‌ انتخاب کنید که تمامی نیازهای شما را پوشش دهد؛ برای مثال یک صندلی اداری به دلیل آنکه برای زمان‌های طولانی مورداستفاده قرار می‌گیرد، استاندارد بودن آن اهمیت فراوانی دارد و در صورت استاندارد نبودن ممکن است منجر به ایجاد مشکلات و هنجارهای فیزیکی برای کارمندان و اشخاص گردد.

از طرف دیگر، به دلیل اینکه بیشترین پوشش شرکت‌ها و اداره‌ها میز و صندلی‌ها هستند، می‌توان بعد از استاندارد بودن صندلی به‌ظاهر زیبایی و شکل فیزیکی آن نیز توجه کرد از کجا صندلی بخریم .

از کجا صندلی بخریم
از کجا صندلی بخریم

ویژگی های صندلی مناسب برای خرید

برای خرید یک صندلی مناسب و استاندارد باید ویژگی‌هایی داشته باشد که در این قسمت از مقاله به برخی ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم:

  • حالت ستون فقرات و کمر در هر شخص متفاوت است؛ بنابراین یک صندلی خوب قابلیت تنظیم پشتی تکیه‌گاه دارد تا هر فرد آن را مطابق با نیاز خودتنظیم کند.
  • نشستن صحیح و استاندارد به‌گونه‌ای است که کف پاهای شخص روی زمین قرار بگیرند؛ از آنجا که افراد قدهای گوناگونی دارند؛ ارتفاع یک صندلی مناسب باید قابل تنظیم و قابل تغییر باشد.
  • برای راحتی بیشتر شانه‌ها و دست‌ها و همچنین جلوگیری از خستگی آنها، باید امکان گذاشتن آرنج‌ها بر روی دسته‌های صندلی فراهم باشد.
  • برای خرید صندلی‌های اداری و صندلی کار با کامپیوتر و مطالعه دقت کنید؛ هنگامی که شما پشت میز خود نشسته‌اید و قصد دارید مطلبی را یادداشت کنید و یا با موس کامپیوتر کار کنید، لازم است که آرنج دست روی دسته صندلی و مچ دست نیز بر روی میز باشد؛ لذا یک صندلی استاندارد قابلیت تنظیم ارتفاع دسته دارد که هر شخص بتواند این ارتفاع را متناسب با راحتی خودتنظیم کند؛ علاوه بر این، صندلی مناسب به‌گونه‌ای طراحی شده است که شما در حالت نشسته و در یک زاویه مناسب، مرکز صفحه رایانه یا دیوار را در مقابل خود ببینید.
  • پشتی صندلی باید تا بالای تیغه‌های شانه و در وسط عرض شانه‌های شما قرار داشته باشد.
  • طول قسمت نشیمنگاه یک صندلی استاندارد باید به نحوی طراحی شده باشد که دو الی سه انگشت با محل قرارگیری زانوهایتان فاصله داشته باشد.
  • فوم استفاده شده در تهیه صندلی، باید طبی و از نوع مموری فوم باشد که امکان اینکه متناسب با وزن شخص و دما، امکان اینکه شخص شکل منحصربه‌فردی بگیرد را داشته باشد؛ از طرف دیگر، عمر مموری فوم از سایر فوم‌های دیگر بیشتر است و به‌آسانی فرسوده نمی‌شود.
  • قسمت نشیمنگاه صندلی استاندارد، نباید از جنس پارچه‌های لیز باشد و باید به‌گونه‌ای تهیه شود که از سرخوردن فرد از روی صندلی جلوگیری کند؛ علاوه بر این، درصورتی که صندلی چرخ داشته باشد، باید چرخ‌های صندلی روان بوده و به‌راحتی حرکت کنند.
صندلی از ایزی خرید بخریم
صندلی از ایزی خرید بخریم

توجه به کاربرد و کارایی صندلی هنگام خرید

امروزه علاوه بر اینکه صندلی‌ها در جنس‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های گوناگونی تولید می‌شوند؛ کاربردهای متفاوتی نیز دارند. صندلی باید متناسب با کاربرد و فضای مناسب انتخاب شود تا کارایی‌های لازم را داشته باشد. مثلاً افرادی که در تمام طول روز با رایانه کار یا گیم بازی می‌کنند؛ باید با زاویه‌ای حدود ۱۱۰ درجه بنشینند تا به مهره‌های کمر و گردن  آنها آسیبی نرسد.

صندلی از کجا بخرم ، بالشت های صندلی‌ها باید به‌گونه‌ای طراحی شود که از تعریق جلوگیری کرده و خون‌رسانی به اندام‌های بدن به‌درستی انجام صورت بگیرد تا باعث کاهش خستگی ناشی از نشستن طولانی‌مدت بر روی صندلی شود.

مزایای خرید صندلی از ایزی خرید
مزایای خرید صندلی از ایزی خرید

صندلی کجا بخریم ؟ که اصل باشه

این روزها یکی از مشکلات که نمیدانید صندلی از کجا بخریم ، خرید صندلی اصل نبودن آنها است. متأسفانه برخی از فروشگاه‌ها، محصولات غیر اصل و فیک را به اسم برندهای معروف دنیا و بدون ضمانت به فروش می‌رسانند و بدیهی است که چنین محصولات تقلبی، کیفیت بسیار پایینی دارند؛

لذا نکته بسیار مهمی که باید در نظر بگیرید این است که قبل از اقدام به خرید از اعتبار مرکز خریدی که به آن مراجعه می‌کنید اطمینان کافی داشته باشید. پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی ایزی خرید است؛ شما می‌توانید با خیالی آسوده  و با اطمینان از اصل بودن محصول مورد نظرتان، اقدام به خرید نمایید.

سخن پایانی صندلی از کجا بخریم

چرا باید از ایزی خرید صندلی بخریم
چرا باید از ایزی خرید صندلی بخریم

در این مطلب سعی کردیم به سؤال شما درباره صندلی از کجا بخریم ؟ پاسخ دهیم؛ همچنین ضمن پاسخگویی به این سؤال، راهنمایی‌هایی نیز در این باره مطرح کردیم؛

فروشگاه اینترنتی ایزی خرید، مفتخر است انواع گوناگون صندلی انتظار، صندلی گیمینگ، صندلی کارشناسی، صندلی بار، صندلی کارمندی، صندلی کنفرانسی، صندلی گردان، صندلی مدیریتی، صندلی معاونتی و صندلی ویزیتوری را از بهترین برندها، با بهترین کیفیت و قیمتی ایده‌آل در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه، محصولات فوق را مشاهده و خرید نمایید. از اینکه تا انتهای مقاله صندلی از کجا بخریم ؟ با ما همراه بودید، از شما متشکریم.