راهنمای خرید پارتیشن
راهنمای خرید پارتیشن ( همراه با قیمت ) ❤️ معرفی بهترین پارتیشن ها ( تیر 1401 )

راهنمای خرید پارتیشن ، ما به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش، بررسی و توصیه می‌کنیم در مورد فرآیند ما بیشتر بدانید . اگر از طریق پیوندهای ما چیزی بخرید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

حتما بخوانید : خرید پاراوان

جداکننده اتاق فضای   بزرگی را می شکند،  جیب هایی از حریم خصوصی ایجاد می کند و به دکوراسیون شما بعد می بخشد. 

ما برترین جداکننده‌های اتاق موجود به صورت آنلاین را بررسی کردیم و استحکام، راهنمای خرید پارتیشن ، قابلیت حمل، سبک و ارزش را ارزیابی کردیم. بهترین انتخاب کلی ما، تقسیم‌کننده اتاق 3 پانل بین‌المللی Ore ، محکم، همه‌کاره و در سه روکش موجود است. 

حتما بخوانید : بهترین جدا کننده فضا

در اینجا بهترین تقسیم کننده های اتاق وجود دارد.

راهنمای خرید پارتیشن همراه با تصاویر محصولات

بهترین انتخاب کلی ما تقسیم‌کننده اتاق 3 پانل بین‌المللی Ore است، قطعه‌ای ساده و کاربردی که با دکوراسیون مدرن و سنتی به خوبی کار می‌کند.

 این جداکننده همه کاره فقط کمتر از 6 فوت ارتفاع دارد و در سه رنگ خنثی عرضه می شود که به شما امکان می دهد کاملاً با فضای خود مطابقت داشته باشید. 

دارای سه پانل است که توسط لولاهای برنجی متصل می شوند که در هر دو جهت جمع می شوند و کل واحد 70 اینچ طول دارد.  راهنمای خرید پارتیشن ، این قاب از چوب سبک ساخته شده است که حرکت در فضای شما را آسان می کند.

راهنمای خرید پارتیشن
راهنمای خرید پارتیشن

راهنمای خرید پارتیشن اداری

جداکننده های اتاق به طرز شگفت آوری گران هستند، اما هنوز هم می توانید گزینه های با کیفیت زیر 70 دلار پیدا کنید.

 این گزینه شیک از ایزی خرید با چهار رنگ و پنج اندازه قابل تنظیم است. مقرون به صرفه ترین گزینه سایز سه پنل است، اما بسته به نیاز خود می توانید تا هشت پانل بالا بروید.

 این جداکننده با ارتفاع 68.5 اینچ از چوب حصیری مرسوم با پایه‌های چوبی ساخته شده است و به آن حالتی بوهو می‌دهد که می‌تواند به راحتی در فضاهای مدرن و حتی خانه‌های مزرعه نیز جای بگیرد.

راهنمای خرید پارتیشن پزشکی

صفحه جداکننده اتاق چوبی کهربایی حکاکی شده، افزودنی خیره کننده به اتاق زیر شیروانی به سبک بوهمی یا یک اتاق نشیمن متنوع خواهد بود.

 این جداکننده چوبی به لطف یک طرح حکاکی شده پرآذین که مطمئناً آن را به یک قطعه مرکزی در خانه شما تبدیل می کند، واقعاً یک قطعه هنری است. 

این جداکننده چوب انبه حکاکی شده 6 فوت ارتفاع، 60 اینچ طول، راهنمای خرید پارتیشن و مجهز به سه پانل است. 

لولاهای آن فقط از یک جهت تا می شوند و از آنجایی که بریدگی های کوچکی در سرتاسر پانل ها دارد، بهتر است برای تزئین به جای حفظ حریم خصوصی استفاده شود، زیرا تا حدودی شفاف است.

راهنمای خرید پارتیشن مدرن

این تقسیم‌کننده اتاق سه پانل شیک طراحی مدرن اواسط قرن را فریاد می‌زند . 

با قاب جامد از چوب انبه، گوشه‌های گرد و روکش عصایی، صفحه نمایش Ida از ایزی خرید در هر اتاق مدرن اواسط قرن مناسب است.

ابعاد این قطعه 67.75 در 60.4 اینچ است و از سه پنل تشکیل شده است که با پنل های عصایی خیزران روبرو هستند. راهنمای خرید پارتیشن  روکش لاک سفید به آن ظاهری معاصر می‌دهد که تازه و مدرن به نظر می‌رسد، و این قطعه را نسبت به سایر قطعات الهام‌گرفته شده از اواسط قرن بسیار متنوع‌تر می‌سازد.

راهنمای خرید پارتیشن منزل

آیا می خواهید در حین تقسیم بندی یک اتاق، فضای ذخیره سازی را به خانه خود اضافه کنید؟ یکی از روش‌های مد روز برای تقسیم‌بندی مناطق بزرگ، استفاده از قفسه کتاب به عنوان جداکننده اتاق است و واحد قفسه ایزی خرید برای این منظور عالی است. 

این واحد ذخیره‌سازی مکعب بزرگ تقریباً 6 فوت ارتفاع و 6 فوت عرض دارد و دارای 16 مکعب مربع است که می‌توانید کتاب‌ها، گیاهان و سایر اقلام کوچک را در آن قرار دهید.

راهنمای خرید پارتیشن ، از آنجایی که این جداکننده اتاق قفسه کتاب بسیار بزرگ است، برای مونتاژ به دو نفر نیاز دارد و برای ایمنی باید به دیوار متصل شود.

 نکته جالب در مورد واحد قفسه KALLAX این است که ایزی خرید انواع درج‌هایی را که می‌توانید در مکعب‌ها استفاده کنید، از جمله کشوها، درها، قفسه‌ها و حتی تخت گربه‌ها ارائه می‌کند. می‌توانید درج‌ها را مطابق با نیازهای خود ترکیب و مطابقت دهید، و در عین حال فضای خود را به بخش‌های مجزا تقسیم کنید، فضای ذخیره‌سازی ایجاد کنید.

راهنمای خرید پارتیشن آرایشگاهی

بیشتر تقسیم‌کننده‌های اتاق مستقل با پانل‌های لولایی متعدد برای نگه‌داشتن آن‌ها به صورت ایستاده هستند، اما می‌توانید با جداکننده اتاق Bay Isle Home Lapierre ظاهری کاملاً متفاوت داشته باشید. 

این محصول منحصر به فرد دارای طراحی از کف تا سقف است و توسط دو میله کششی عمودی در جای خود ثابت می شود.

 این واحد از بامبو بافته شده با لبه‌های پنبه‌ای ساخته شده است، و پانل آن 68 اینچ ارتفاع و 38 اینچ عرض دارد و میله‌های نگهدارنده آن تا 120 اینچ گسترش می‌یابد. 

این یک راهنمای خرید پارتیشن ، گزینه عالی برای ایجاد حریم خصوصی بدون محدود کردن جریان هوا است، به علاوه نصب آن به طرز شگفت انگیزی آسان است. همچنین می توانید خود پنل را به سمت بالا یا پایین حرکت دهید و ظاهر فضای خود را حتی بیشتر سفارشی کنید.

چگونه پارتیشن خوب انتخاب کنیم

اندازه

اولین کار این است که تقسیم کننده اندازه مناسب برای فضای خود را شناسایی کنید. ارتفاع بیشتر تقسیم‌کننده‌های اتاق مدرن فقط کمتر از شش فوت است، اما طول آنها بسته به تعداد پانل‌ها و عرض‌های جداگانه آنها متفاوت است.

 اگر به دنبال چیزی هستید که تزئینی تر باشد، احتمالاً یک تقسیم کننده سه پانل کوچکتر تمام چیزی است که نیاز دارید. اگر می‌خواهید قسمت‌های مختلفی را در خانه خود تعیین کنید یا برای حفظ حریم خصوصی به یک تقسیم‌کننده نیاز دارید، گزینه‌هایی وجود دارند که عرض آنها تا هشت پانل افزایش می‌یابد.

عملکرد

اگر در یک آپارتمان استودیویی زندگی می کنید، یک تقسیم کننده اتاق می تواند کل جریان فضای شما را تغییر دهد و به جای یک اتاق باز، مناطق متمایز را در اختیار شما قرار دهد.

 همچنین تقسیم‌کننده‌های اتاق ذخیره‌سازی، از جمله مواردی با قفسه‌های توکار و موارد دیگر که به عنوان قفسه کتاب عمل می‌کنند، وجود دارد که عملکرد بیشتری را برای فضاهای کوچک ارائه می‌دهند.

 اگر فقط به دنبال چیزی تزئینی هستید، انعطاف پذیری بیشتری برای انتخاب یک تقسیم کننده برای زیبایی آن دارید. بسیاری از گزینه‌های امروزی با پارچه‌های رنگارنگ روکش می‌شوند یا با مواد مرسوم، مانند حصیری تکمیل می‌شوند.

قیمت آن

تقسیم‌کننده‌های اتاق ارزان نیستند، و باید انتظار داشته باشید که حداقل 50 دلار برای یک جداکننده مستقل خرج کنید .

اگرچه اکثر آنها نزدیک به 100 دلار هستند. راهنمای خرید پارتیشن  قیمت ها بر اساس ساختار و اندازه بالاتر می رود، با گزینه های شش پانل (غیرقابل تعجب) قیمتی بیش از مدل های سه جداره دارد. اگر واقعا نمی توانید بیش از 25 دلار خرج کنید، به جای آن یک میله کششی و پرده بخرید تا جلوه ای مشابه و در عین حال هواتر ایجاد کنید .

سوالات متداول راهنمای خرید پاراوان