راهنمای خرید میز تلویزیون
10 نکته طلایی راهنمای خرید میز تلویزیون ( آپدیت 2022 )💙

راهنمای خرید میز تلویزیون و نکات جذاب آن:

  • آیا می دانستید که  تعداد تخمینی 120.6 میلیون خانه تلویزیونی در ایالات متحده وجود دارد؟

راهنمای خرید میز تلویزیون را مورد استفاده قرار دهید، با توجه به اینکه تلویزیون ها تقریباً قطعات جدا نشدنی هر اتاق نشیمن هستند. اما وقتی نوبت به طراحی اتاق نشیمن شما می رسد، پیدا کردن پایه تلویزیون مناسب همیشه به آسانی پیدا کردن تلویزیون مناسب نیست.

حتما بخوانید : خرید دکوری خانه

از انتخاب مکان مناسب برای مکان، بهترین چیدمان برای تماشا، تصمیم گیری برای انجام کار با فضای دیوار پشت تلویزیون، یا حتی نحوه طراحی یک اتاق نشیمن با شومینه و تلویزیون، این سوالات می توانند به سرعت خسته کننده شوند.

با این حال، در نهایت، همه سؤالات به یک سؤال خلاصه می شود:

  •  پایه تلویزیون با اندازه مناسب برای اندازه تلویزیون شما چیست؟

در این صورت، چیزی که شما نیاز دارید یک راهنمای خرید میز تلویزیون عالی است که ما به عنوان فروشگاه مبلمان مدرن ایزی خرید در این پست با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

راهنمای انتخاب میز تلویزیون : اولین چیزهایی که باید در نظر بگیرید

خرید میز تلویزیون ایزی خرید

قبل از خرید یک تلویزیون تصادفی، باید تلویزیون خود را اندازه گیری کنید. اندازه تبلیغ شده یک تلویزیون ممکن است همیشه با فضایی که اشغال می کند صادق نباشد. این به این دلیل است که ابعاد تلویزیون به صورت مورب (به جای افقی) اندازه گیری می شود.

به عنوان مثال، اگر تلویزیونی را با اندازه تبلیغ شده “تلویزیون 50 اینچی” ببینید، صفحه تلویزیون آن در واقع 50 اینچ از گوشه سمت چپ به سمت راست بالا است.

 توجه داشته باشید که ابعاد تبلیغاتی تلویزیون فقط برای صفحه نمایش در نظر گرفته می شود. به عبارت دیگر سایز نوشته شده روی جعبه تلویزیون شامل قاب دور صفحه نمایش نمی شود.

بهترین کار این است که اوضاع را به دست خود بگیرید و تلویزیون خود را اندازه گیری و از یک راهنمای خرید میز تلویزیون استفاده کنید.

مرحله اول راهنمای انتخاب سایز میز تلویزیون پهنای واقعی تلویزیون

راهنمای انتخاب میز تلویزیون

اولین قدم راهنمای خرید میز تلویزیون ما، یافتن اندازه تلویزیون شما است. برای تعیین عرض واقعی تلویزیون خود، از یک نوار اندازه گیری استفاده کنید و عرض کامل را از لبه سمت چپ تا لبه سمت راست قاب اندازه گیری کنید. اگر نوار اندازه گیری ندارید، می توانید جزئیات محصول را نیز از وب سایت سازنده جستجو کنید.

توجه داشته باشید که اندازه تلویزیون شما برای خرید  بهترین پایه تلویزیونی که نیاز دارید بسیار مهم است. در غیر این صورت، قرار دادن یک تلویزیون بزرگ بر روی پایه تلویزیونی که اندازه آن به همان اندازه یا کوچکتر از قاب است می تواند باعث ایجاد موارد زیر شود:

تلویزیون شما در یک تصادف جزئی سقوط
می کند تا اتاق نشیمن شما غیر زیبا به نظر برسد

مرحله دوم راهنمای خرید میز تلویزیون : ارتفاع پایه تلویزیون را تعیین کنید

انتخاب بهترین میز تلویزیون

به طور معمول، صفحه تلویزیون باید در سطح چشم یا درست زیر آن قرار گیرد. در واقع، پشت قرار دادن تلویزیون در یک موقعیت راحت، ریاضیات ساده ای وجود دارد: فقط فاصله کف تا میانگین دید بیننده را اندازه بگیرید و نیمی از ارتفاع تلویزیون خود را کم کنید.

به این ترتیب، ارتفاع مناسب برای پایه تلویزیون خود را پیدا خواهید کرد که در یک یا دو اینچ تفاوت قرار می گیرد.

مرحله سوم: به دنبال عرض مناسب پایه تلویزیون باشید

راهنمای جامع خرید میز های تلویزیون

همانطور که قبلا ذکر شد، تلویزیون ها به صورت مورب اندازه گیری می شوند در حالی که کنسول های تلویزیون به صورت افقی اندازه گیری می شوند. بنابراین، هنگام انتخاب کنسول، حتماً عرض صفحه تلویزیون خود را در نظر بگیرید. ما توصیه می کنیم کنسول تلویزیونی را انتخاب کنید که حداقل چند اینچ پهن تر از تلویزیون شما باشد.

تلویزیون روی پایه در مقابل تلویزیون آویزان شده به دیوار

پایه تلویزیون فقط برای قرار دادن تلویزیون نیست! ممکن است به تازگی تصور کرده باشید که تلویزیون خود را روی واحد تلویزیون یا کابینت قرار دهید. با این حال، پایه تلویزیون یا کابینت نیز مبلمان مناسبی برای قرار دادن زیر تلویزیون دیواری است.

 اگر تلویزیون خود را به دیوار آویزان کنید، در مورد اندازه کابینت تلویزیون انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت. با این حال، ما شخصاً همچنان توصیه می‌کنیم که یک پایه تلویزیون به همان عرض یا پهن‌تر از اندازه تلویزیون تهیه کنید تا ظاهری زیبا و دلپذیر ایجاد کنید.  

مهم نیست که تلویزیون شما به دیوار آویزان شده باشد یا روی پایه تلویزیون قرار گرفته باشد، کابینت تلویزیون یک مبلمان ضروری برای مخفی کردن کابل های نامناسب و ذخیره تمام وسایل مرکز سرگرمی شما است.

نمودار راهنمای اندازه و خرید میز تلویزیون معمولی

در اینجا راهنمای انتخاب سایز میز تلویزیون است که به سه گروه اصلی طبقه بندی شده است تا به شما کمک کند دستگاه تلویزیون مناسب را پیدا کنید.

اندازه پایه تلویزیونحداقل اندازه تلویزیون توصیه شده (مورب)حداکثر اندازه تلویزیون توصیه شده (مورب)
30”34”38”
35”39”43”
40”44”48”
45”49”53”
 50″ 54″ 58″
55″ 59″ 63″ 
65″ 70″ 73″ 
>70″ 70″ >70″ 

پایه های تلویزیون کوچک

پایه های تلویزیون کوچک  به طور طبیعی جمع و جور هستند و طراحی براقی را با پشتیبانی کافی برای تلویزیون سایز کوچک شما ارائه می دهند. این نوع میز های تلویزیون بدون اشغال فضای زیادی، هوای تازه ای را به اتاق نشیمن شما می آورند. این چیزی است که آنها را برای فضاهای کوچک به ویژه آپارتمان های استودیویی و سبک راه آهن ایده آل می کند .

اندازه های رایج: 42، 54 اینچ و 60 اینچ
بهترین استفاده: اتاق خواب

اگر به دنبال یک تلویزیون برای اتاق بازی یا اتاق کودکان هستید، یک پایه تلویزیون کوچک انتخاب مناسبی است و می‌تواند به تأمین فضای ذخیره‌سازی مفید اضافی کمک کند.

نحوه انتخاب میز تلویزیون

پایه تلویزیون متوسط

پایه های تلویزیون متوسط  ​​سطح بهینه ای را برای تلویزیون شما فراهم می کند و در عین حال ارتفاع آن را بالا می برد. اگر به دنبال فضای ذخیره سازی اضافی هستید، می توانید کنسول هایی با قطعات دیواری را انتخاب کنید.

اندازه های رایج: 64 و 70 اینچ
بهترین استفاده: اتاق نشیمن و اتاق خواب

یک واحد تلویزیون متوسط ​​یک مبلمان بسیار همه کاره است زیرا می توان از آن در اکثر اتاق ها بدون کاهش فضا استفاده کرد، اما همچنان یک راه حل عالی برای ذخیره سازی ارائه می دهد. یک پایه تلویزیون متوسط ​​در اکثر اتاق‌های نشیمن به خوبی کار می‌کند، اما می‌تواند افزودنی عالی برای اتاق خواب و اتاق بازی باشد.

راهنمای انتخاب سایز میز تلویزیون

راهنمای خرید میز تلویزیون با پایه های بزرگ

پایه‌های تلویزیون بزرگ  ، طراحی شیک و اغلب با فضای ذخیره‌سازی اضافی مانند کشوهای داخلی، قفسه‌ها و محفظه‌ها ارائه می‌دهند. کنسول های تلویزیون بزرگ برای نمایش سبک و تلویزیون شما عالی هستند.

اندازه های رایج: 74، 76 اینچ و 85 اینچ
بهترین استفاده: اتاق نشیمن

راهنمای انتخاب میز تلویزیون پایه های بسیار بزرگ، بزرگ و عریض

اگر تلویزیون بزرگتر از عمر خود دارید، به یک پایه تلویزیون برای مطابقت با آن نیاز دارید. در اینجا در ایزی خرید می‌توانیم طیف وسیعی از پایه‌های تلویزیون خود را به اندازه استاندارد ۲۴۰ سانتی‌متر بسازیم. یک پایه تلویزیون بزرگ برای فضای نشیمن عالی است و یک راه حل عالی برای ذخیره سازی ارائه می دهد.

پایه تلویزیون دست ساز سفارشی برای خانه شما

در اینجا در ایزی خرید و با راهنمای خرید میز تلویزیون هر قطعه از مبلمان چوبی بازسازی شده سفارشی برای شما و نیازهای شما دست ساز است، به این معنی که ما می توانیم یک پایه تلویزیونی خیره کننده برای شما بسازیم که کاملاً با نیازهای شما مطابقت دارد.

به عنوان استاندارد، ما طیف وسیعی از پایه‌های تلویزیون چوبی خود را در اندازه‌های 80 تا 220 سانتی‌متر ارائه می‌کنیم، با این حال، تعدادی از پایه‌های تلویزیون ما را می‌توان به اندازه 40 سانتی‌متر و بزرگ‌تر از 240 سانتی‌متر ساخت.

  • (لطفاً برای گزینه‌های اندازه‌های خاص، آیتم‌های جداگانه را ببینید.)

طیف وسیعی از اندازه‌های پایه تلویزیون ما به این معنی است که مطمئناً پایه تلویزیونی خواهید داشت که کاملاً اندازه صفحه نمایش شما را تکمیل کند.

هر یک از پایه های تلویزیون ما ارتفاع و سبک متفاوتی را متناسب با دکوراسیون منزل شما ارائه می دهد. بنابراین اگر به دنبال یک پایه تلویزیون چوبی درشت هستید، میز تلویزیون روستیک ما با فضای ذخیره سازی انتخابی عالی است. 

علاوه بر این، اگر می‌خواهید آن را با هم ترکیب کنید، میز تلویزیون روستایی ما با فضای ذخیره‌سازی نیز می‌تواند به عنوان یک نیمکت واقعی در اتاق چکمه یا راهرو شما استفاده شود.

از طرف دیگر، اگر به دنبال ایجاد فضایی صنعتی با طراحی داخلی خود هستید، پایه تلویزیون با پایه های مسی ما یک قطعه عالی است که عناصر طراحی شیک مدرن و صنعتی را به هم پیوند می دهد، ایده آل برای دکوراسیون صنعتی مینیمال.

چه میز تلویزیونی بخریم خوبه و بهترین راهنمای خرید میز تلویزیون کدام است؟

راهنمای انتخاب میز تلویزیون

هنگامی که اندازه تلویزیون خود را بدانید، می توانید بهترین انتخاب میز تلویزیون را داشت باشید. برای یافتن سایز دقیق مورد نظر خود به لیست سایزهای زیر مراجعه کنید.

هنوز نمی توانید پایه تلویزیون رویاهای خود را پیدا کنید؟؟؟

اگر مجموعه کاملی از پایه های تلویزیون چوبی دست ساز ما را مرور کرده اید و از راهنمای خرید میز تلویزیون استفاده کرده اید اما هنوز نتوانسته اید بهترین آن را برای خود و خانه خود پیدا کنید، نترسید! فقط به این دلیل که در وب سایت ما فهرست نشده است به این معنی نیست که ما نمی توانیم آن را برای شما بسازیم.

 طرح‌ها و تنوع‌های زیادی وجود دارد و بنابراین فهرست کردن همه گزینه‌های قابل تصور برای ما غیرممکن است. بنابراین، اگر ایده ای برای یک پایه تلویزیون سفارشی دارید، امروز با ما تماس بگیرید و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا آن را برای شما زنده کنیم.

فراموش نکنید که به میز های تلویزیون ایزی خرید نگاهی بیندازید تا قبل از ورود به واحد رسانه ای جدید خود، سبک مناسب خانه خود را پیدا کنید.

ایزی خرید

اندازه های تلویزیون زیر اندازه های مورب اندازه گیری شده اند.

بهترین پایه تلویزیون برای تلویزیون های 65 اینچی:

برای تلویزیون های 65 اینچی، پایه رسانه ای توصیه شده حداقل 57 اینچ عرض دارد.

بهترین پایه های تلویزیون برای تلویزیون های 55 اینچی:

هر دو پایه تلویزیون های متوسط ​​و بزرگ برای تلویزیون های 55 اینچی از کنسول های رسانه ای 55 اینچی تا 80 اینچی کار می کنند.

بهترین اندازه های پایه تلویزیون برای تلویزیون های 43 اینچی:

یک واحد رسانه ای با اندازه متوسط ​​با عرض 57 اینچ برای تلویزیون 43 اینچی مناسب است. با این حال، حتی یک اندازه کوچکتر 40 اینچی را می توان برای فضاهای تنگ استفاده کرد.

بهترین اندازه پایه تلویزیون برای تلویزیون های 32 اینچی:

تلویزیون های 32 اینچی صفحه نمایش های بسیار کوچکی هستند که می توانند در یک واحد رسانه ای کوچکتر قرار بگیرند. یک 40 اینچی برای این اندازه کاملاً کار می کند و تقریباً در همه جا به خوبی جا می شود. توجه داشته باشید که ما یک واحد تلویزیون بزرگ را پیشنهاد نمی کنیم زیرا ممکن است ظاهری نامتعادل ایجاد کند.

جمع بندی مقاله راهنمای خرید میز تلویزیون

اکنون که راهنمای خرید میز تلویزیون دارید، امیدواریم با واحد تلویزیون رویایی خود برخورد کنید و اجازه دهید اتاق نشیمن شما بازتابی از سبک منحصر به فرد شما باشد.