گلگسی اس 20 اولترا
دوربین سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا در رده ششم DxOMark قرار گرفت

بررسی تخصصی دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا

گلگسی اس 20 اولترا
دوربین سامسونگ گلگسی اس 20 اولترا

گلکسی اس ۲۰ اولترا از متریال دوربین بسیار قدرتمند و قوی ای بهره می‌برد و از بین ویژگی‌های آن می‌توان به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال ۴ برابری و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری اشاره کرد

حال پس از گذست مدت ها از زمان عرضه ، سایت DxOMark که به‌صورت تخصصی و حرفه ای دوربین‌های مختلف از جمله دوربین‌های گوشی همراه فعالیت میکند، نتیجه بررسی دوربین گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا را منتشر کرده است.

طی این تحقیق، دوربین اس ۲۰ اولترا توانسته امتیاز کلی ۱۲۲ را کسب نماید که این یعنی به همراه گوشی  آنر V30 پرو در جایگاه ششم رتبه بندی  قرار می‌گیرد.

دوربین چه گوشی های از اس 20 اولترا بهتر میباشند ؟

از جمله گوشی‌هایی که امتیاز بهترنسبت  از اس ۲۰ اولترا کسب کرده‌اند می‌توان به گوشی های هواوی P40 پرو (۱۲۸ امتیاز)، اوپو فایند ایکس ۲ پرو (۱۲۴ امتیاز) و شیائومی می ۱۰ پرو (۱۲۴ امتیاز) اشاره کرد.

در ادامه چند عکس گرفته شده از منظره با گوشی های  م اس ۲۰ اولترا، آیفون ۱۱ پرو مکس و شیائومی می ۱۰ پرو را  مشاهده می کنید

نگاهی دقیق تر به دوربین اس 20 اولترا

دوربین سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا در زمینه‌ی عکس‌برداری موفق شده به دریافت امتیاز۱۳۲ شده و DxOMark از رنگ‌ها، محدوده دینامیکی، کنترل نویز، نوردهی و کیفیت بالای عکس‌های گرفته شده با فلش ستایش کرده است. از سوی دیگر، سرعت پایین فوکوس خودکار در شب و ضعف‌های مختلف دوربین حالت شب مورد انتقاد قرار گرفته است.

فیلم برداری با اس 20 اولترا

همچنین دوربین این موبایل  ازجهات فیلمبرداری نیز امتیاز ۱۰۲ را از آن خود کرده است.

از جمله نقاط قوت فیلمبرداری با اس 20 اولترا می‌توان به کنترل نویز در خیلی از شرایط، نوردهی دقیق و بدون نقص  در نور کم و لرزشگیر بسیار عالی اشاره کرد. در این گزارش از محدوده دینامیکی که زیاد خوب نیست در لحظات کنتراست بالا، تغییر رنگ زیر نور تنگستن و جزییات کم در محیط‌های نور کم به‌عنوان ضعف‌های فیلمبرداری این دوربین اشاره کرده اند

بررسی دقیق فیلم برداری گوشی سامسونگ اس 20 اولترا

همچنین .DxOMark در نهایت با تحسین وجود تنظیمات متعدد برای فیلمبرداری، کیفیت خیلی خوب دوربین اولترا واید و حالت پرتره، در گزارش موردنظر آورده: «مشکلات مربوط به زوم، سرعت پایین فوکوس خودکار در نور کم و حالت شب نه‌چندان عالی باعث شده که دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا نتواند بهترین دوربین‌های قرار گرفته در صدر لیست را به چالش بکشد.»

دوربین سامسونگ گلگسی اس 20 اولترا |فیلم برداری با اس 20 اولترا فیلم برداری با اس 20 اولترا

فروشگاه اینترنتی ایزی خرید