تولیدی مبل تختخواب شو
تولیدی مبل تختخواب شو

تولیدی مبل تختخواب شو ، در ایران را میشناسید ؟ ما در این مقاله به بررسی بزرگترین و بهترین تولید کننده مبل تختخواب شو در ایران میپردازیم با بهترین قیمت ها و تنوع بیش از 500 محصول . حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

بزرگترین تولیدی مبل تختخواب شو در ایران

تولیدی مبل تخت شو ، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت زندگی‌ها بسیاری از کالاها و لوازم نیز با یکدیگر ترکیب شده‌اند؛ ازجمله یکی از این کالاها می‌توان به خرید مبل تختخواب شو ، اشاره کرد تختخواب تاشو مبلی نوعی کالای جذاب است که می‌تواند نقش تختخواب و مبل را به طور هم‌زمان برای شما انجام دهد.

انواع تولیدی مبل تختخواب شو ، وجود دارند وظیفه ارائه انواع گوناگون این مبل را به بازار دارند؛ در ادامه این مطلب درباره تولیدی مبل تختخواب شو و قیمت مبل تختخواب شو بیشتر برای شما عزیزان صحبت خواهیم کرد؛ پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

همچنین بخوانید : بهترین مارک مبل تختخواب شو

چرا ایزی خرید بزرگترین تولید کننده مبل تختخواب شو در ایران هست

ایزی خرید با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در صنعت مبل و مبل تختخواب شو توانسته بیش از 99 درصد رضایت مشتریان خود را جلب کند . تولیدی مبل تختخواب شو ، ایزی خرید در فردیس کرج هست که شما مشتریان عزیز میتوانید به صورت حضوری هم تشریف بیارید و خرید خود را حضوری ثبت کنید .

در ایزی خرید روزانه بیش از 30 مبل تختخواب شو به مشتریان سراسر کشور فروش میرسد و توانسته ایم تمام این مشتری هارو با قیمت های خوبی که داریدم و همچنین بهترین کیفیت کل بازار رو داریم رضایت مشتریان عزیز رو جلب کنیم .

بسته بندی سفارش های مشتریان شهرستان کاملا حرفه ای انجام میشود و همانطور که در ویدئو زیر از تولیدی مبل تختخواب شو ، ایزی خرید میبینید این بسته بندی ها به گونه ای هست که کالا موقع ارسال اسیب نبیند .

البته این را توجه داشته باشید که چنانچه هر مشکلی از خرید از تولیدی مبل تخت شو ، ایزی خرید پیش بیاد کاملا رایگان کالای شما با هزینه شرکت برگشت داده میشود و تعویض میشود .

خرید مبل تختخواب شو به قیمت تولیدی

مبل تختخواب شو یک‌نفره محصولی بسیار عالی و ایده آل است که می‌تواند راهکار جذابی برای بسیاری از مراکز اداری، بیمارستان ها و غیره باشد. محصولی که می‌تواند برای استراحت شما شرایطی ایده آلی فراهم آورد. طبق تحقیقات صورت گرفته بیش تر از  نصف سلامتی افراد در حین خواب تأمین می‌شود ؛

بنابراین ، کاناپه تختخواب شو شرایط استراحت و خواب شما را برایتان بهبود می‌بخشد. در این مقاله به شما ایزی خرید را که بزرگترین و بهترین تولیدی مبل تختخواب شو ، در ایران هست را معرفی کردیم .

فروشگاه اینترنتی ایزی خرید مفتخر است انواع مبل تختخواب شو دو نفره و یک نفره را با قیمتی استثنایی و مناسب، برای شما مشتریان عزیز ارائه دهد تا شما پس از خرید این محصول بتوانید احساس آرامش و راحتی بیشتری کسب نمایید و فضای محیط خود را بهتر مدیریت کنید.

برای کسب تجربه خریدی مقرون به‌صرفه، باید اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاهی خریداری نمایید که سود پایینی را دریافت نمایند و بدون واسطه باشند؛ درواقع پیشنهاد ما این است که به طور مستقیم از تولیدی خریداری نمایید تا با عدم پرداخت هزینه های پورسانت و دلال، بتوانید کالای مورد نظرتان را به بهترین قیمت تهیه نمایید.

شما مشتریان عزیز، با خرید از فروشگاه اینترنتی ایزی خرید، کاناپه تختخوابی را به قیمت تولیدی مبل تختخواب شو ، تهیه می‌کنید؛ بنابراین، از خرید خود، به شدت راضی و خرسند خواهید بود.

حتما بخوانید : راهنمای خرید مبل تختخواب شو

قیمت مبل تختخواب شو طبی

قیمت مبل تخت خواب شو طبی همانند همه محصولات، وابسته به نوسانات بازار تغییر میکند و بسته به متریال مصرفی و زمان تولید قیمت آن متفاوت است.

اما قیمت حدودی یک مبل تختخواب شو طبی، بین 7 میلیون تا 15 میلیون هزینه دارد که فروشگاه اینترنتی ایزی خرید، به جهت عرضه مستقیم از تولیدی مبل تختخواب شو و حذف واسطه ها، مبل با کیفیت عالی را با سود بسیار کم و با ضمانت و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز و گران‌قدر خود عرضه می کند.

انواع مبل تختخواب شو در تولیدی مبل ایزی خرید

در این قسمت به معرفی پر فروش ترین مبل های تختخواب شو در ایزی خرید میپردازیم با ما همراه باشید .

مبل تختخواب شو یک نفره

یکی از پرطرفدار ترین خرید ها در سال 2022 مبل تختخواب شو یک نفره بود که برای فضا های کوچک فوق العاده مناسب بود . و متوانید برا خانه هایی که فضای کوچک تری دارند از این محصول استفاده کنید .

مبل تختخواب شو یک نفره مدل دیانا

مبل تختخواب شو یک نفره آلما

مبل تختخواب شو دو نفره

در این قسمت دو مدل از پرفروش ترین مدل های مبل تختخواب شو دو نفره در تولیدی مبل تختخواب شو ، ایزی خرید را برای شما ویدئو اماده کردیم تا بتوانید با نمونه های پرفروش سال 2022 آشنا بشید .

مبل تختخواب شو دو نفره ایپک

همچنین ویدئو های بیشتری هم از مبل تختخواب شو ایپک میتوانید ببینید .

خرید مبل تختخواب شو در ایزی خرید

تولیدی مبل تختخواب شو

مبل تختخواب شو برند ایزی خرید مدل گرند کد m1202

این مدل دارای باکس میباشد و با فوم 30 کیلویی ویژه یکی از خاص ترین و بهترین مدل های مبل تختخواب شده است که خرید این مدل را به همه پیشنهاد میکنیم .

تولیدی مبل تختخواب شو در ایران

مبل تخت شو برند ایزی خرید مدل آلما کد a2002

این یکی از مدل های فوق العاده خوش قیمت با کیفیت ساخت فوق العاده بی نظیر میباشد که دو نفر خواب میباشد .

تولیدی مبل تختخواب شو ایزی خرید

مبل تختخوابشو ایزی خرید مدل دیانا کد

N20021

و اما مدل دیانا که یکی از خشگل ترین و پرفروش ترین مدل های مبل تختخواب شو دو نفره ایزی خرید میباشد که کیفیت ساخت فوق العاده بالایی دارد .

تولیدی مبل تخت شو در ایران

مبل تخت شو ایزی خرید مدل آلما دسته کنسولی کد k890012

این مدل یک نفره هم که اصلا جای توضیح نمیزاره زیبایی و کارایی رو خودتون میتونید داخل همین عکس ببینید . برای خرید کلیک کنید .

تولیدی مبل تخت شو

مبل تختخواب شو ایزی خرید مدل ایپک کد e90012

میشه گفت یکی از کج حا ترین و زیبا ترین و جم و جور ترین مدل های مبل تختخواب شو همین مدل ایپک میباشد که اصلا شما عزیزان میتونید چشم بسته این مدل رو خریداری کنید .

تولید مبل تختخواب شو

مبل تختخواب شو کاپری یک نفره کد mal0012

این مدل هم با طراحی خاص خودش توانسته جای خود را در پرفروش ترین مدل های مبل تختخواب شو یک نفره باز کند . این مدل را میتوانید در بیش از 200 رنگ خرید کنید .

نتیجه گیری

تولیدی مبل تختخواب شو ، در ایران ایزی خرید میباشد با بیشترین سابقه فعالیت و رضایتمندی مشتری . مبل های تخت خواب شو در نگاهی ساده، همانند یک مبل معمولی به نظر می رسند. برداشتن و جابجایی کوسن ها به سرعت و به راحتی امکان پذیر است. می توان کوسن ها را برداشت، تشک های مبل را باز کرد و آن را به آسانی به حالت تخت خواب در آورد.

شما می توانید مبل های تخت خواب شو را در ابعاد گوناگون در فروشگاه های مبلمان پیدا کنید. به طور معمول ابعاد این تخت ها مقداری متفاوت تر از سایر تخت های استاندارد است. اندازه مبل تخت خواب شو را با توجه به هدف تان از استفاده ی این مبل و فضایی که در اختیار دارید، انتخاب نمایید. متداول ترین آن ها شامل تشک های دو نفره و تک نفره است.

در صورتی که قصد خرید این نوع مبل را به قیمت تولیدی مبل تختخواب شو دارید؛ میتوانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه ایزی خرید، تنوع بی نظیری از انواع مبل تخت خواب شو را مشاهده و با توجه به سلیقه و بودجه خود، اقدام به انتخاب و خرید نمایید. از این که تا انتهای مقاله تولیدی مبل تختخواب شو ، همراه ما بودید از شما عزیزان و همراهان متشکریم. در صورت بروز هرگونه پرسش و ابهامی، کارشناسان مجموعه ایزی خرید، همواره آماده خدمت رسانی به شما هستند.

سؤالات متداول از تولیدی مبل تختخواب شو

بهترین تشک برای تولید مبل تختخواب شو کدام است؟

فوم سرد و کلاف و یا دیگر الیافی که به راحتی فرورفتگی پیدا نکنند را انتخاب کنید. اضافه کردن یک تشک راحت و استاندارد وقتی که مبل را از حالت تاشوی آن باز می‌کنید می‌تواند ایده خوبی باشد و راحتی مبل را برای خواب و استراحتتان چند برابر کند.

همچنین درصورتی که مبل را برای استفاده ی مهمان آماده می‌کنید، بهتر است که روکش تشک و ملافه‌های تمیز استفاده کنید.

وزن یک کاناپه تخت شو چقدر است؟

اکثر مبل‌های تختخواب شو نسبت به همتایان معمولی خودشان، سنگین‌تر هستند چرا که مکانیزم و ساختار آن‌ها غالباً فلزی است. وزن یک مبل تخت شو با اندازه معمولی بین ۸۰ الی ۱۰۰ کیلوگرم است. البته بسته به سایز مبل ممکن است این عدد کمتر یا بیشتر ‌شود.

دلایل محبوب شدن مبل های تخت خواب شو چیست؟

همان طور که میدانید، مبل تخت خواب شو مبلی است که در هنگام نیاز می توان آن را به تخت خواب تبدیل کرد. از دلایل محبوبیت آن ها می توان به ایجاد فضای بیشتر در منزل و راحتی استفاده از آنها در طراحی و دیزاین خانه ها و آپارتمان ها اشاره کرد.

سفارش مبل چند روزه اماده میشود ؟

بسته به نوع مدل و حجم سفارش میشه گفت تو زمانی بین 4 الی 6 روز کاری زمان لازم است تا سفارش شما اماده شود .