آموزش ساخت اکانت ماز پرو
آموزش ساخت اکانت ماز پرو

هر روزه ۵ میلیارد جستجو در دنیای اینترنت انجام میشود. اگر دارای کسب و کار اینترنتی هستید پیشنهاد میکنم در ادامه همراه ما باشید

توی این مقاله میخوایم درباره یه ابزار با شما صحبت کنیم ، ابزاری قدرتمند برای سئو(seo)

با این آموزش ساخت اکانت ماز پرو چند تا اکانت میتونیم بسازیم ؟

هیچ محدودیتی تو ساخت اکانت ماز پرو وجود ندارد و هرچند تا که بخواید همیشه میتونید بسازید

آیا میتونیم از فروش اکانت ماز پرو کسب درامد کنیم ؟

بله به راحتی شما یاد میگیرید که کاملا حرفه ای اکانت بسازید و آنهارا به فروش بگذارید

آیا با این اکانت ماز پرو دستسرسی کامل به تمامی بخش ها داریم ؟

بله شما به تمامی امکانات سایت ماز پرو دسترسی دارید

ماز پرو چیست چه کاربردی دارد ؟

ابتدا میخوایم به شما بگوییم که ماز پرو چیست چه کاربردی دارد .بدون شک همه اونهایی که در زمینه وب فعالیت میکنن میدونن که اصلی ترین و مهم ترین چیزی که باعث دیده شدنشون میشه سئو حرفه ای هستش. ساخت اکانت ماز پرو

با پیشرفت زیادی که دنیای اینترنت و سایت ها کردن شما توی هر زمینه ای که بخوای شروع کنی حریف های قدیمی تر و قدرتمند تر وجود دارن اما سوال اینجاس که اونها برای همیشه قدرتمند باقی میمونن یا شما هم میتونید با اونها رقابت کنین و از اونها جلو بزنید. قطعا میتونید فقط شما به ابزار هایی نیاز دارید – آموزش ساخت اکانت ماز پرو

توضیحات اضافه…

Moz Pro یک برنامه وب با حق بیمه SEO است که به شما کمک می کند

در بالای بازی SEO خود باشید. Moz Pro تجزیه و تحلیل و بینشهایی را برای کمک به شما در ارتقا رتبه بندی موتور جستجو فراهم می کند.

Moz Pro چندین ابزار جستجوگرها در یک مورد است –

شامل تمام زمینه های اصلی SEO (که در بخش بعدی توضیح داده شده است).

Moz نیز ابزار رایگان دارد. ابزارهایی مانند Open Site Explorer و Keyword Explorer برای تعداد محدودی از بار به صورت رایگان در دسترس هستند. به عنوان مثال ، شما با برنامه متوسط ​​149 دلار در ماه 20 درخواست رایگان از Keyword Explorer در ماه دریافت می کنید در مقابل 5000.

ادامه….

Moz (SEOMoz سابق) ستونی از صحنه بهینه سازی موتور جستجو است.

شاید آنها به اندازه محتوای خود ، انجمن جامعه و Mozcon ، به اندازه نرم افزار SEO شناخته شده باشند.

موز توسط رند فیشکین (معروف به جادوگر موز) تأسیس شد. سبیل فرمان ، جمعه های تخته سفید ، مدل موهای نامتقارن … بله او!

امکانات اکانت ماز پرو :

اکانت MOZ ابزاری کارآمد برای SEO :

با داشتن اکانت موز میتونید تمام مشکلات سئو سایتتون رو مشاهده کنید و برای رفع اونها اقدام کنید تا رتبتون توی الکسا و گوگل بالا تر بیاد همچنین میتونید کلمات کلیدی خودتون و سایر رقیبانتون رو مشاهده کنید

بازدید کنندگان سایتتون رو بشناسید:

شما باید بدونید که مخاطبان شما محصولات یا خدمات شمارو چگونه و با چه کلماتی جستجو میکنند با دونستن این مورد شما هم از کلمات کلیدی بهتری استفاده میکنید هم میتونید محتوای بهتری درست کنید.

برخی از امکاناتی که موز در اختیار شما قرار میده:

پیگیری رتبه بندی جهانی

پیگیری رتبه بندی رقبا

پیگیری رتبه بندی موبایل

پیشنهادات برای بهبود رتبه

دسترسی به معیار های معتبر

برآورد دقیق حجم جستجو

تجزیه و تحلیل نتایج جستجو

تجزیه و تحلیل لینک های سایت

نمایش فرصت های لینک بیلدینگ

معیارهای لیتک مربوط به رقبا

تجزیه و تحلیل اسپم

لینک های جدید

اولویت بندی مسائل سئو

هشدار مشکلات جدید سئویی

فرصت های جدید بهینه سازی صفحات

چک لیست بهینه سازی صفحات

چرا باید از اکانت ماز پرو نسخه حرفه ای استفاده کنیم ؟

موز یه سری افزونه هایی هم برا کروم داره که بین کاربران خیلی محبوبه ، اسم این افزونه MozBar  هستش یه سری اطلاعات مثل page authority  و  domain rank  رو به نتایج جستجو اضافه میکنه این افرونه برای بررسی سریع رقیب هاتون بسیار کارآمده.- ساخت اکانت ماز پرو

به طور کلی اکانت موز کمک میکنه ترافیک ارگانیک خودتون رو با ردیابی رتبه بندی در موتور جستجو بهبود بدین.

موز پرو میتونه رتبه بندی سایت شما رو توی موتور های جستجو گر توی اون کلمات کلیدی که شما میخواین بهبود بده و رتبه سایتتون رو پایین تر بیاره. – آموزش ساخت اکانت ماز پرو

امیدوار بودن شرط لازم هست اما کافی نیس ، باید دست به کار بشین و اکانت موز پرو رو بخرید ، یادتون باشه این یه هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری هست که در آینده نزدیک تاثیر اون رو توی فروش خدمات و یا محصولتون مشاهده میکنید.

موز پرو یه ابزاره و نمیتونه برای شما تولید محتوای ارزشمند بکنه اما به شما کمک میکنه که راهتون رو درست انتخاب کنید و محتوای درخور مخاطبانتان تولید کنید.

خرید اکانت ماز پرو

اکانت موز در یک ماه اول به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیره تا بتونید اون رو تست کنید و با محیطش اشنا بشید اما برای تمدید اون باید ۱۷۹دلار پرداخت کنید اما تیم ایزی خرید این مشکل رو هم حل کرده شما لازم نیست ۱۷۹ دلار ماهیانه پرداخت کنید و فقط با ۲۵ هزار تومان میتونید صاحب اکانت موز پرو بشید. همراه ما باشید تا راه خرید اکانت ماز پرو از ایزی خرید رو براتون توضیح بدم.

برای خرید اکانت ماز پرو اینجا کلیک کنید

ساخت اکانت ماز پرو

نکته هایی که باید بدانید :

اگر سایت شما با دامنه ir  ثبت شده باشهبا توجه به تحریم ها امکان ثبت کمپین در اکانت موز پرو ندارید اما میتونید از سایر امکانات اکانت موز برای بررسی لینک خود و یا رقبا استفاده کنید.

در موز پرو شما فقط میتونید در هر کمپین ۳ رقیب ایجاد کنید. و برای بقیه باید کمپین های جدیدی ایجاد کنید. البته شما در هر اکانت فقط میتونید ۱۰ تا کمپین بسازید.

آموزش ساخت اکانت ماز پرو :

برای دریافت این آموزش جامع و کاربردی میتوانید وارد لینک زیر شوید و خرید خودتون رو ثبت کنید

با این آموزش ساخت اکانت ماز پرو شما قادر خواهید بود برای همیشه و هرچقدر که خاستید به صورت حرفه ای .و سریع اقدام به ساخت اکانت ماز پرو بکنید و هم خودتان استفاده کنید و هم میتوانید اکانت بسازید و بفروشید و کسب درامد هم بکنید و کمتر ازز 10 روز 5 برابر پولی که برای آموزش این پکیج پرداخت کردید رو در بیارید

ترجمه از برخی سایت های انگلیسی

Moz دارای پسوند محبوب Chrome به نام MozBar است. MozBar اطلاعاتی مانند مرجع صفحه و رتبه دامنه را در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) در مرورگر شما فراهم می کند. این برای انجام تحقیقات رقبا در مرورگر شما بسیار مفید است.

در اینجا یک توضیح مفید است که ما از کارمندان پشتیبانی Moz در مورد تفاوت بین حساب Pro و Free دریافت کرده ایم:

“بسیاری از ابزارهای ارائه شده به مشترکان Moz Pro در خارج از اشتراک در دسترس نیستند ، مانند کمپین ها و بیشتر ابزار تحقیق (ردیاب رتبه ، ردیابی ردیاب ، آزمایشگر صفحه و غیره).

Open Site Explorer معیارهای اجتماعی و داده های Spam Score را برای مشترکین Moz Pro اضافه می کند و حد جستجوی روزانه را حذف می کند.

Keyword Explorer محدودیت های جستجوی روزانه بالاتری را ارائه می دهد

و ویژگی Lists برای مشترکین در سطح متوسط ​​و بالاتر وجود دارد.

MozBar معیارهای اضافی را نشان می دهد و قابلیت های دیگری نیز به مشترکان Moz Pro ارائه می دهد. “

ترجمه شده از سایت محبوب آموزش سئو

کلام آخر

خیلی خوشحالیم از شما که تا اینجا یه ماجرا با ما همراه بودین امید واریم که این مقاله به کار شما آمده باشه و بتونید استفاده کنیدتا اکانت رایگان بسازید .و همینطور خیلی خشحال میشویم اگر نظرات ، سوالات ، انتقادات و پیشنهادات خود را در زیر همین پست کامنت بزارید من سعی میکنیم در اولین فرصت پاسخ دهیم .

منبع : محتوا نویسی این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم ایزی خرید انجام شده است