اخبار گوناگونسینما

مراسم عقد کنون محیا اسناوندی

chat gpt banner - مراسم عقد کنون محیا اسناوندی

محیا اسناوندی و مجتبی کشاورز در سال 1398 آشنا شدند و پس از آن با یکدیگر ازدواج عاشقانه ای را برگزار کردند. مجتبی کشاورز، همسر محیا اسناوندی، به عنوان تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی فعالیت دارد.

ماجرای مراسم عقد کنون محیا اسناوندی

2 28 - مراسم عقد کنون محیا اسناوندی

محیا اسناوندی، گوینده، مجری و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، در 25 اردیبهشت 1369 در تهران متولد شد. وی در سال 1398 با مجتبی کشاورز، تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی، آشنا شد و با او ازدواج عاشقانه‌ای را تجربه کرد.

محیا اسناوندی دارای مدرک فوق لیسانس در رشته میکروبیولوژی است. وی کار خود را در برنامه تلویزیونی کودک و نوجوان “بچه‌های آفتاب” در سال 1382 به عنوان مجری آغاز کرد و تا سال 1385 در این برنامه حضور داشت. پس از آن، اسناوندی در 270 قسمت از برنامه “مثبت من” شرکت کرد، که در میان نسل نوجوان و جوان بسیار محبوب بود. شهرت و محبوبیت او بیشتر به خاطر حضور در برنامه “مثبت من” افزایش یافت.

motion site low 1 - مراسم عقد کنون محیا اسناوندی

محیا اسناوندی کیست ؟

3 29 - مراسم عقد کنون محیا اسناوندی

محیا اسناوندی یک گوینده، مجری و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او در 25 اردیبهشت 1369 در تهران متولد شد. وی در سال 1398 با مجتبی کشاورز، تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی، ازدواج کرد.

محیا اسناوندی مدرک فوق لیسانس در رشته میکروبیولوژی دارد. وی فعالیت خود را در تلویزیون با مجری‌گری برنامه کودک و نوجوان “بچه‌های آفتاب” در سال 1382 شروع کرد و تا سال 1385 در این برنامه حضور داشت. سپس، اسناوندی در 270 قسمت از برنامه “مثبت من” شرکت کرد و با این برنامه بین نسل نوجوان و جوان ایرانی محبوب شد.

آخرین مقالات :

chat gpt banner - مراسم عقد کنون محیا اسناوندی 7 - مراسم عقد کنون محیا اسناوندی

Admin Content

من یک نویسنده هستم که علاقه زیادی به تولید محتوا درباره موضوعات ترند در دنیا دارم و شما در حال خواندن مطالبی هستید که من نوشته ام و خوشحال میشوم نظرات خود را درباره محتوا هایی که میخوانید با من به اشتراک بگذارید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا