چه دکوراسیونی از مد نمی افتد
چه دکوراسیونی از مد نمی افتد ؟

چه دکوراسیونی از مد نمی افتد ؟ در این مقاله قصد داریم به این نکته بپردازیم که میدانیم سوال خیلی از عزیزانی هست که قصد خرید و تزیین دکور منزل رو دارند . در این مطلب به این مورد میپردازیم که چه کارهایی باعث میشه تا سال ها دکوراسیون از مد نیوفته با ما همراه باشید .

اگر قصد دارید برای خانه خود یا محل کارتان دکوری های فوق العاده لوکس و لاکچری بخرید روی کلمه خرید دکوری لوکس کلیک کنید

نکات مهم طراحی دکوراسیون خانه

نکته اول اینکه ما هیچوقت زمان خرید هر وسیله ای نباید سراغ مد بریم از خرید های احساسی و خرید همه چی خود داری کنیم

دوم اینکه حتما باید از کیفیت جنسی که میخریم مطمعن باشیم و صرفا زیبایی را ملاک خودمون قرار ندهیم و از کیفیت جنسی که خریداری میکنیم مطمعن شویم .

سوم هم اینه که سعی کنید از مبل های ساده استفاده کنید و در خرید ها انتخاب کنید . مبل هایی که پارچه های خاص و منبت شلوغ دارند معمولا د بازه زمانی خاص مد میشوند و بعد از ان زود از مد میروند و به اصطلاح خز میشوند پس به این نکته مهم حتما توجه کنید .

کل فضای خانه را از یک رنگ استفاده نکنیم برای مثال نیاید کل خونه رو رنگ ابی بزنید این مورد به شدت پس از مدتی خانه ای تکراری و خسته کننده برای شما میسازه

همانطور که در بالا گفته شد از مبل های ساده استفاده کنیم در این بخش هم میگیم به شما که حتما از فرش هایی با طرح ساده و اصیل استفاده کنید حتما تاثیر مثبتی خواهید دید با انجام این کار ها .

نکته بعدی : کاغذ دیواری با طرح ساده و انتخاب رنگ خنثی برای دیوار مخصوصا سفید عالیه و هیچ وقت از مد نمیافته .

چیکار کنیم دکوراسیون خانه از مد نیافتد

حتما سعی کنید به جای استفاده از تابلو هایی که نه مفهموش رو میفهمید و نه به سب منزلمون میخوره میتونید از آینه هایی با قاب های زیبا استفاده کنیم که خیلی هم زیبا تر هست .

استفاده از شمع ها هیچ وقت از مد نخواهند افتاد و همیشه جز اکسسوری بوده و خواهند بود /

استفاده از پرده ساده و بلند فوق العاده رو زیبایی خانه شما تاثیر دارد و هیچ وفت از مد نخواهد افتاد

کفپوش رنگ روشن فوق العاده هست و همیشه در بهترین مد طراحی دکوراسیون هستند .