تعمیر لوازم خانگی غرب تهران

تعمیر کاران متخصص لوازم خانگی ایزی خرید 

تعمیر لوازم خانگی در تهران

تعمیر لوازم خانگی در تهران – تعمیر لوازم خانگی غرب تهران –  تعمیر لوازم خانگی برقی غرب تهران

بسم االله الرحمن الرحیم

لوازم خانگی وسیله هایی در زندگی ما هستند که زندگی کردن رو برای ما لذت بخش تر و آسان تر میکنند.

همه ی ما سعی میکنیم که در خرید لوازم منزل دقت کنیم و اجناس با کیفیتی را تهییه کنیم. اما گاهی با همه ی حساسیت هایی که به خرج میدهیم در اثر استفاده در سال های متمادی ممکن است دچار خرابی بشود.تعمیر لوازم خانگی غرب تهران

لوازم خانه و آشپزخانه به مرور زمان فرسوده و از کار میوفتند با توجه به اینکه برای خرید هرکدام از وسایل خانه و آشپزخانه باید هزینه های زیادی پرداخت کنید بهترین راهکار این است که با کمترین هزینه وسایل خانه را همانند روز اول تعمیر کنید. تعمیر لوازم خانگی در تهران 

تعمیرکار لوازم خانگی کیست ؟

تعمیرکار لوازم خانگی کسی است که از عهده تشخیص عیب ، رفع عیب براید.

یک تعمیر کار ماهر باید در مرحله ی اول تشخیص درست بدهد تا باعث اتلاف وقت و خرج هزینه های اضافی نشود.

مورد دوم استفاده از لوازم و قطعات اصلی است که باعث دوباره کاری و خرج بیهوده نشود.

مورد سوم مهارت تعمییرکار است ، تعمییرکار حرفه ای باید بتواند در کوتاه ترین زمان عیب دستگاه را تشخیص دهد و آنرا رفع نماید.تعمیر لوازم خانگی در تهران

تعمییرگاه لوازم خانگی اکبری یکی از این مراکزیست که دارای ویژگی های بالا میباشد و چندین سال است مشغول به تعمییرات لوازم خانگی و برقی میباشد.

این واحد صنفی تا به اینجای کار توانسته سابقه ی  خوب و درخشانی از خود به جای بگذارد و ۹۵.۸٪ رضایتمندی مشتریان را کسب نماید. تعمیر لوازم خانگی غرب تهران

این مجموعه  پتانسیل تعمیر انواع لوازم خانگی مانند یخچال ماشین لباسشویی مایکروویو سرخ کن اتو جارو برقی و … را دارد. تعمیر لوازم خانگی غرب تهران

 

 

برای تماس با کارشناسان تعمییر ایزی خرید فرم زیر را پر کنید تا شماره های تماس برای شما ظاهر شود 

 


تعمیرات لوازم خانگی در محل:

تعمیر در محل از چند جهت امتیاز محسوب میشود اول اینکه شما بر تعمیرکار نظارت دارید .دوم اینکه روند تعمیر نسبت به زمانی که وسیله از منزل خارج میشه و دوباره بر میگرده سریع تره سوم اینکه هنگام حمل و نقل وسیله به تعمیرگاه ممکن است به وسیله آسیب وارید بشه که با تعمیر در منزل جلو این مشکل هم گرفته میشه.تعمیر لوازم خانگی در تهران

تخصص و تجربه کارشناسان در تعمیرات لوازم خانگی برقی:

کارشناسانی که در این واحد مشغول به کار هستند از بهترین افراد انتخاب شده اند که با گذراندن دوره های علمی و عملی این اطمینان را به شما میدهند که در کمترین زمان بهترین تشخیص بدهند . تعمیر لوازم خانگی غرب تهران 

قطعات اصلی و ارورجینال :

استفاده از قطعات تقلبی علاوه بر کوتاه کردن عمر لوازم خانگی و تولید هزینه های جدید امکان ایجاد خطرات جانی رو هم به همراه دارد که مجموعه ی ما با استفاده از قطعات اصل و اورجینال در تعمیرات خود احتمال این خطرات را به صفر میرسانیم.

حال به ویژگی های تعمیرکار لوازم خانگی میپردازیم:

اول اینکه راستگو باشد : مشتری به تعمیرکار اعتماد میکند و وسیله خود را برای تعمیر یا تعویض قطعات به او میسپارد.

بنابر این باید وجدان کاری داشته باشد با مشتری خود صادق باشدو از بهترین قطعات برای وسایل مشتریانش استفاده کند.

دوم اینکه خوش قول باشد : تعمیرکار لوازم خانگی باید وسایل تعمیر شده را به موقع به مشتریان تحویل دهد و اعتماد آنها را جلب کند.

سوم اینکه خوش برخورد و مردم دار باشد : یکی از رموز مهم برای حفظ رضایت مشتریان خلق و خوی مناسب است.

شاید کسی علاقمند باشد که خود تعمیرکار لوازم خانگی بشود ما در اینجا به برخی از نکاتی که به این تصمیم کمک میکند اشاره میکنیم :

در گذشته افراد این حرفه را به صورت تجربی فرامیگرفتند اما اکنون لازم است که تعمیرکاران به صورت آکادمیک این حرفه را آموزش ببینند.

درحال حاضر در شاخه ی کار و دانش و در رشته مهارت های تعمیر لوازم خانگی وجود دارد ولی اگر کسی مایل به انجام این کار نبود میتواند به آموزشگاه های خصوصی نیز مراجعه کند و مهارت های لازم را در آنجا یاد بگیرد.

رشته ای که خیلی در این شغل تاثیر دارد رشته برق یا الکترویک است .

پیشرفت شغلی در این شغل نیز مانند مشاغل آزاد دیگر به شخص بستگی دارد ، هرچه او بیشتر آموزش ببیند و تجربه بیشتر کسب کند میتواند در این شغل فرد موفق تری بشود .

فضای شغلی:

تعمیر کاران میتوانند در مغازه های شخصی مشغول به کار شوند یا توسط استخدام هایی که شرکت های تولید لوازم خانگی مثل ال جی ، سامسونگ ، امرسان و دیگر شرکت ها میگذارند استخدام شوند به شرط آنکه مهارت های لازم را کسب کرده باشند.

محاسن و معایب این شغل:

یکی از محاسنی که این شغل دارد این است که همواره مورد نیاز مردم شهر های مخلف است و به شهر یا استان و منطقه ی خاصی محدود نمیشود و بازار کار بسیار مناسبی دارد و در طول یک ماه میتوان در آن شناخته شد و مشتری های خوبی هم جذب کرد.

و اما بریم سرغ معایب ، به دلیل ظرافت بعضی از وسیله ها مثل مدار های الکترونیکی چشم انسان زود خسته و ضعیف میشود .

چون اکثر وسیله های منزل با برق کار میکنند هر لحظه امکان برق گرفتکی هم وجود دارد پس تعمیرکار باید با تمرکز کامل فعالیت کند که اتفاق ناگواری برای وی نیوفتد.

نتیجه گیری کلی :

با توجه به صحبت هایی که در بالا شد نتیجه میگیریم که دقت ، ظرافت ، سرعت ، استفاده از قطعات با کیفیت خیلی در تعمیر لوازم خانگی موثر است و باعث ایجاد مشتریان ثابت و راضی و وجدان راحت برای آن واحد صنفی میشود.

تعمیرگاه لوازم خانگی اکبری یکی از این واحد های خدماتی است که در غرب تهران واقع شده و از سال ۹۵ تا به امروز توانسته فعالیت های راضی کننده ای انجام دهد.

حوزه ی خدمات حضوری این واحد در غرب تهران میباشد و در حوزه ی فروش قطعات نیز فعالیت میکند . مهم ترین مسئله در تعمیر لوازم خانگی استفاده از قطعات اصلی است که تمامی قطعات و اجناس لوازم خانگی اکبری اصل بوده و این امر خیال مشتری را راحت میکند .

برای سفارشات خود میتوانید فرم زیر را تکمیل کنید تا شماره های تماس برای شما نمایان شود و تماس بگیرید 

 

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.