بهترین و بدترین رنگ برای اتاق خواب
بهترین و بدترین رنگ ها برای اتاق خواب

بهترین رنگ ها برای اتاق خواب : در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان بگوییم که چه رنگ هایی بهترین و چه رنگ هایی بدترین هستن برای اتاق خواب که کسانی که قصد دارند اتاق خواب خودشون رو رنگ کنن بتوانند از بهترین رنگ ها استفاده کنند تا اتاقی ف.ق العاده زیبا داشته باشند .

بهترین رنگ برای اتاق خواب

در این بخش قصد داریم به شما در ابتدا بهترین رنگ هایی که میتوانید استفاده کنیم رو بگوییم پس تا انتهاب مقاله با ما همراه باشید

رنگ زرد ، گرم و نرم

بهترین رنگ اتاق خواب

به نظر میرسد کسانی که در اتاق خواب هایی به رنگ زرد می خوابند سریع تر به خواب میروند . ترکیب رنگ های زرد و ابی و سبز برای اتاق خواب یک انتخاب ترکیبی ایده ال هست .

با رنگ آبی آرام بخوابید

بهترین رنگ برای خواب

بر اساس علم روانشناسی رنگ ها ، طیف های مختلف رنگ ابی بخاطر ایجاد احساس ارامش و خونسردی در شما کیفیت خواب شمارا به بالاترین درجه ممکن و کابوس های شبانه را به پایین ترین میزان ممکن میرساند . پس رنگ ابی برای خیلی ها میتواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد .

رنگ سبز ، رنگی آرامش بخش و طبیعی

سبز زیتونی و سبز چمنی بهترین گزینه ها از میان تناژ های مختلف رنگ سبز برای اتاق هستند به خصوص برای انهایی که سبز را به ابی ترجیح میدهند . طبق علم روانشناسی رن ها ، میانگین خواب در یک اتاق خواب سبز 7 ساعت و سی و شش دقیقه میباشد .

بدترین رنگ اتاق خواب

بدترین رنگ ها برای اتاق خواب

همانطور که از عنوان مشخص هست در این بخش رنگ هایی رو به شا میگوییم که اگر شما برای اتاق خواب استفاده کنید ممکن هست خوابی ارام رو از دست دهید و خوابی با استرس رو تجربه کنید .

با رنگ بنفش کابوس میبینید

باورش شاید براتون سخت باشه اما انتخاب رنگ بنفش یا رنگ یاسی برای اتاق خواب باعث میشود که هم بیشتر کابوس ببینید و هم خوابتان وارد مرحله RAM یا همان مرحله خواب عمیق و با کیفیت نشود .

رنگ قرمز باعث هیجان زدگی میشود

قرمز نشانه خطر هست و در نتیجه اتمسفر مناسب و ارامی برای اتاق خواب شما ایجاد نمیکند . رنگ قرمز هیجان و فشار خون شمارا بالا میبرد و به همین دلیل اجازه نمیدهد با ارامش بخوابید .

خاکستری ، خوابی غمگین

فراموش نکنید که رنگ خاکستری درجه افسردگی و دلتنگی را زیاد میکند . به همین دلیل انتخاب طیف های مختلف رنگی خاکستری برای اتاق خواب کیفیت خواب شمارا به شدت پایین میاورد . اگر در حال حاضر اتاق خواب منزل تان خاکستری هست و نمیتوانید رنگش را تقییر بدهید بهتر است با رنگ های نارنجی ، زرد و ابی فضا را تلطیف کنید .