بدترین فرش ها برای دکوراسیون خانه
بدترین فرش ها برای دکوراسیون خانه که نباید استفاده کنید .

سلام خدمت همراهان عزیز ایزی خرید در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان یک سری نکاتی درباره انتخاب فرش به شما بگوییم که شما به هیچ عنوان نباید این مدل های فرش رو برای خرید خانه خوود استفاده کنید . تا اخر این مقاله با ما همراه باشید و نظرات خودتون رو درباره انتخاب فرش در انتهای مقاله برای ما بزرارید .

اگر قصد دارید برای خانه خود یا محل کارتان دکوری های فوق العاده لوکس و لاکچری بخرید روی کلمه خرید دکوری خاص کلیک کنید

حتما بخوانید : خرید ساعت دیواری

حتما بخوانید : خرید مبل تخت شو

معرفی انواع فرش های موجود در بازار

  • فرشهای سنتی
  • فرش وینتیج
  • فرش فانتزی
  • فرش اتاق کودک
  • فرش اشپز خانه

انتخاب مناسب ترین فرش برای خانه

فرش های سنتی

از فر های سنتی در خانه هایی که رنگ و بوی سنتی دارند استفاده کنید . در انتخاب طرح و اندازه و مکان استفاده از فرشهای سنتی دقت کنین . خرید پاراوان ، طرح فرش به شما میگه که مبل ها چطوری باید چیده بشن مثلا : در فرش مرکز گرا و ترنج دار مبل ها اگر دور فرش چیده بشن ، زیباتره .

از رنگ های مکمل برای ست کردن وسایل و فرش سنتی استفاده کنین . مثلا فرش های قرمز و مبلمان سبز . اگر از مبل های ساده و با فرش های طرح دارر استفاده کنین مناسب تره . توی انتخاب طرح های سنتی دقت کنین که طرح های درشت تر مساحت های کوچکتر میخوان و طرح های ریز برای مکان های کوچک مناسب نیستند .

فرش های وینتیج

اگه محیط مینیمالیستی و ساده با رنگ های ملایم و خنثی رو دارین ، از فرش های وینتیج پر از رنگ استفاده کنین . فرش وینتیج به خوبی با بقیه وسایل و مبل ها هماهنگ میشه .باید جای درستی از اون استفاده بشه . مثلا آشپزخانه جای مناسبی برای فرش های وینتیج نیستن . در عوض پذیرایی گزینه خوبی برای پهن کردن این فرشه . حتما اطراف محیط فرش وینتیج را باز بزارین تا جلوه خودش رو به خوبی نشون بده .

فرش های فانتزی

فرش های فانتزی رنگ های شاد و براقی دارند مثل قرمز ، زرد ، بنفش و سرخابی که در ترکیب مبلمان با رنگبندی خنثی ، میتونن زیبایی زیادی رو به فضا بیارن . طرح های متنوعی دارد که برای هر فضا میشه فرش مخصوصی رو تهیه کرد .فرش های فانتزی با هر نوع فضایی سازگارند ، حتی در دکوراسیو نسنتی میشه از فرش فانتزی استفاده کنیم .

فرش فانتزی رو میتونید در اشپزخانه ، اتاق خواب و … استفاده کنین . در انتخاب فرش های فانتزی به چیدمان و رنگ بندی وسایل پذیرایی و اتاق دقت کنین .

این مطلب ادامه دارد .