این اشتباهات در دکوراسیون انجام نده

سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی ایزی خرید ، در این بخش قصد داریم به شما عزیزان یک سری نکااتی را بگوییم که این کارها اشتباه هستند و شما اصلا نباید در طراحی دکور خانه هایتان از این ها استفاده کنید . پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به این مشکل نخورید .

اگر قصد دارید برای خانه خود یا محل کارتان دکوری های فوق العاده لوکس و لاکچری بخرید روی کلمه خرید دکوری خاص کلیک کنید

6 نکته که در طراحی دکور خانه نباید انجام دهید .

در این بخش به شما 6 نکته خواهیم گفت که حتما باید در خرید هایتان به این موارد توجه کنید .

خرید مبلمان نامناسب

متناسب نبودن اندازه مبل ها با اندازه اتاق از بزرگترین اشتباهات در دکوراسیون داخلی هست . بسیاری از افرادی که میخواهند مبلمان انتخاب نمایند تنها به مد روز بودن ان فکر میکنند و مرغوبیت راحتی و اندازه اش را اصلا توجهی بهش نمیکنند .

نصب کردنن تابلو ها در ارتفاع بالا

در چیدمان دکوراسیون یکی از مهم ترین موضوعات نصب تابلو ها در ارتفاع مناسب هست تا با چشم ها هم سطح باشند وو از زمین فاصله یک و نیم متر داشته باشند . نصب تابلو ها در ارتفاع خیلی بالا و یا خیلی پایین اشتباه هست .

قرار دادن مبل ها پشت به دیوار

برای اینکه ظاهر مبلمان تان زیباتر دیده شود و فای نشیمن شما کوچک به نظر نرسد ، هیچ وقت مبلمان خودتان رو به دیوار نچسبانید و با اندکی فاصله از دیوار قرار دهید . عدم ایجاد فاصله بین مبل و دیوار سبب میشوود بعد از مدتی روی دیوار لک ایجاد کند .

نصب پرده در ارتفاع نامناسب

یکی دیگر از اشتباهات رایج در دکوراسیون خانه نصب پرده در ارتفاع نامناسب هست . برای اینکه فضای منزل شما بزرگتر به نظر برسد و زیبا تر به نظر اید هیچ گاه پرده هارا در ارتفاع نا مناسب نصب نکنید .

نور پردازی نا مناسب

از مهم ترین اشتباهات رایج در دکوراسیون نور پردازی نا مناسب است . عدم استفاده از نور مناسب در فضا زیبایی دککوراسیون شما را کاهش میدهد . بنابر این در فضای نشیمن خود از نور پردازی مناسب استفاده کنید . در دکور منزل تان از چراغ های پایه دار مثل اباژور استفاده کنید و تا جایی که می توانید چراغ های سقفی کم نور به کار ببرید