مناسبت ها و جشن ها

ولنتاین چی بخریم برای دختر ؟

 یکی از مهم‌ترین روزها در تقویم احساسی و تجاری جهان، روز ولنتاین است؛ به نقل از ایزی مگ

روزی که با انتخاب کادوی ولنتاین برای عشقتان حساس‌تر می‌شود و یقیناً شما هم دوست دارید هم‌زمان با عشاق دیگر جهان، این روز را جشن بگیرید. در این مقاله سعی داریم کاربردی ترین پیشنهاد را در ارتباط با موضوع ارایه بدیم.

حتما بخوانید : خرید پک ولنتاین

motion site low 1 - ولنتاین چی بخریم برای دختر ؟
photo1672406020 1 1 - ولنتاین چی بخریم برای دختر ؟

کادو ولنتاین چی بخریم برای دختر ؟

بر اساس آمارهای دریافتی، بیش‌ترین میزان کارت تبریک، در روز ولنتاین ردوبدل می‌شوند؛ این کارت‌ها گاهی به همراه یک جعبهٔ شکلات و با طرح قلب قرمز و گل‌های سرخی که نماد عشق هستند خریداری می‌شوند.

اما احتمالاً شما هم تمایل دارید امسال این روز جهانی را با یک هدیهٔ به‌یادماندنی جشن بگیرید و عشق خود را خوشحال کنید.

انتخاب کادو  زیاد کار چندان سختی هم نیست. با شناخت نسبی از طرف مقابل خود، به‌راحتی می‌توانید همان کادویی را انتخاب کنید که وی از دیدن آن خوشحال می‌شود.

در این راه، احتمالاً مرور لیستی از بهترین هدیه‌های ولنتاین برای دختران الهام‌ بخشتان باشد. لیستی که در این مقاله آماده کردیم، ایده‌های جذابی برای خوشحال کردن دختران با هر نوع سلیقه‌ای  را در بردارد؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

اگر نمیدونی تاریخ ولنتاین کی هست حتما این مقاله رو بخون: 

photo1672406020 2 - ولنتاین چی بخریم برای دختر ؟

چه هدیه‌ای دختران را در روز عشق سورپرایز می‌کند؟

برای همهٔ افراد، هدیه گرفتن و هدیه‌دادن خوشحال‌کننده است؛ اما 

motion site low 1 - ولنتاین چی بخریم برای دختر ؟

خرید یک هدیه آن هم در روز خاصی مانند ولنتاین، برای خانم‌ها کار پر استرسی است. اگر تا حد زیادی به شناخت طرف مقابلتان رسیده باشید، انتخاب‌های بهتری می‌توانید داشته باشید و در نهایت قادر خواهید بودبهترین کادوی ممکن را برای وی تهیه کنید.

بر خلاف تصور بسیاری از افراد، فقط لوازم مرتبط با مد و پوشاک نیست که یک بانو را غافلگیر و خوشحال می‌کند. بعضاً کادوهای ولنتاین می‌توانند از نوع سرگرمی و آموزشی باشند؛ تا اندکی از این چارچوب کلیشه‌ای خود خارج شوند.

لیستی از بهترین کادوهای ولنتاین برای دختر

در این قسمت از مقاله، لیست رایج‌ترین و بهترین کادوها برای سورپرایز محبوبتان در روز ولنتاین را آورده‌ایم تا بدانید .

  • گل و سبد گل
  • باکس شکلات
  • آلبوم عکس
  • عطر و ادکلن
  • خرس و عروسک
  • قاب عکس
  • زیورآلات
  • ساعت مچی
  • کتاب
  • باکس هدیه
photo1672406020 3 - ولنتاین چی بخریم برای دختر ؟

پیشنهاد خرید کادو روز عشق برای دختر

اگر در این فکر هستید که به دختر موردعلاقهٔ خود برای روز ولنتاین هدیه‌ای بگیرید، لازم است از الان به فکر باشید که و بهترین کادوی ولنتاین را برای وی انتخاب کنید؛ علاوه بر این، برای هدیه‌دادن باید سلیقهٔ مخاطبتان را هم در نظر بگیرید. در ادامه بهترین ایده‌ها برای هدیهٔ روز عشق را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

عروسک

ازآنجایی‌که اغلب دخترها عاشق عروسک هستند، می‌توان این هدیه را جزو محبوب‌ترین به شمار آورد؛ چراکه هر دختری با دیدن خرس نرمی سفید یا قهوه‌ای رنگ، نیشش تا بناگوش باز می‌شود؛ بنابراین، اگر کودک درون محبوبتان هنوز زنده است؛ ‌ اتاقی پر از عروسک‌های رنگارنگ دارد و با دیدن عروسک چشم‌هایش برق می‌زند می‌توانید با هدیه‌دادن عروسک، او را سورپرایز کنید.

گل رز سرخ ، انتخابی بی‌نظیر

1 53 - ولنتاین چی بخریم برای دختر ؟

همان گونه که می‌دانید گل سرخ، نماد عشق است و یک گزینهٔ عالی برای هدیه‌دادن به شمار می‌رود. گل را می‌توانید به‌تنهایی، یا کنار دیگر هدیه‌ها به محبوبتان تقدیم کنید؛ اگر چنین قصدی دارید، رزهای جاودان نیز انتخاب خوبی است.

در واقع این نوع گل‌ زیبا طبیعی هستند و چنانچه در شرایط خوبی از آن‌ها نگه‌داری شود، می‌توانند تا سه سال و یا حتی بیشتر ماندگاری داشته باشند. درگذشته، هنگامی که افراد گل هدیه می‌گرفتند، ‌ در مدت کوتاهی از زیبایی آن‌ها بهره می‌بردند و آن‌ها را خشک می‌کردند.

ولی امروزه، به کمک فرایندهای جدید می‌توانند در ژنتیک گل‌ها تغییری ایجاد نمایند تا ظاهر زیبایشان تا سال‌ها دوام داشته باشد.

جالب است بدانید که این گل‌ها به هیچ مادهٔ سمی یا شیمیایی جهت افزایش ماندگاری آغشته نشده‌اند و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را لمس کنید. رزهای جاودان را می‌توان از جمله شیک‌ترین حساب کرد.

طلا و جواهر

1 54 - ولنتاین چی بخریم برای دختر ؟

جواهرات گزینه‌ای مناسب، چه از نظر زیبایی و چه از نظر اقتصادی ‌هستند؛ با خرید جواهر، این امکان را به عشقتان می‌دهید تا هم برای خودش سرمایه‌گذاری کند و هم از طرح جذاب آن جواهر لذت ببرد. به‌عنوان یک دختر، به شما می‌گویم که پابند رمانتیک‌ترین جواهری است که با آن می‌توانید یک دختر را خوشحال کنید.

در رتبهٔ بعدی دستبند یا گردن‌بند را قرار می‌دهم. می‌توانید بر اساس سلیقهٔ دختر محبوب خود، رنگ طلایی و یا نقره‌ای این جواهرات را تهیه کنید؛ لذا دقت کنید بعضی از دختر‌ها از رنگ زرد خوششان نمی‌آید؛ در این صورت به سراغ طلای سفید یا نقره بروید. در حالت کلی سلیقهٔ او را فهمیده و سپس اقدام به خرید نمایید.

ساعت هوشمند و مچ‌بند هوشمند

اگر به دنبال یک تقدیم یک هدیهٔ ماندگار هستید؛ به سراغ ساعت و مچ‌بند هوشمند بروید؛ در این صورت تنوع بسیار برای خرید دارید. جالب است بدانید طرح اکثر این مچ‌بند و ساعت‌ها اسپورت بوده و هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب‌اند .

هدیهٔ کتاب به کتاب‌خوان‌ها

اگر محبوبتان کتاب‌خوان است؛ کتاب گزینهٔ مناسبی برای هدیه‌دادن است. اما درصورتی‌که  فقط خودتان عاشق کتاب هستید و وی علاقهٔ خاصی به مطالعه دارد، ‌ محبوبتان‌ را عصبی نکنید. چراکه ممکن است‌ کتاب را نخواند و شما ضرر ‌کنید.

اگر قصد دارید او را به کتاب‌خوانی تشویق کنید، روز دیگری را برای هدیهٔ کتاب انتخاب کنید و در روز ولنتاین، صرفاً برای خوشحال‌ کردن او سعی و تلاش کنید. اما اگر مخاطبتان عاشق کتاب‌خوانی است، پس هدیه‌دادن کتاب را امتحان کنید.

عطر و ادکلن زنانه

1 55 - ولنتاین چی بخریم برای دختر ؟

برای خانم‌ها اول سعی کنید سلیقه آنها را بدانید سپس اقدام به انتخاب ادکلن کنید. خانم‌ها بو را خیلی دقیق و خوب احساس می‌کنند. ادکلن‌هایی که بوی ملایمی دارند را تقریباً اکثر خانم‌ها آنها می‌پسندند.

ماگ یک کادوی شیک

دخترخانم‌ها علاقه خاصی به ماگ‌های طرح‌دار و رنگی دارند. حتی برخی از آنها کلکسیون ماگ‌های گوناگون دارند. ماگ می‌تواند یک کادوی ولنتاین خاص، زیبا و کاربردی محسوب شود.

انواع ست کادویی کوچک

1 56 - ولنتاین چی بخریم برای دختر ؟

شکلات، خرس‌های رنگی و گل سرخ سه عنصر اصلی پک‌های هدیه روز عشق را تشکیل می‌دهند. شما نیز می‌توانید با بودجه‌ای مناسب، تمام این اقلام را در یک جعبه جمع‌وجور  و کوچک هدیه دهید. کادویی که هم خاص روز ولنتاین است و هم از نظر طراحی موردپسند هر دختری قرار می‌گیرد.

ست آرایشی کادویی

ممکن است اولین هدیه‌ای که برای ولنتاین به ذهنتان برسد جستجو در میان لوازم آرایشی باشد؛ چراکه لوازم آرایشی محبوب همه خانم‌ها است؛ حتی کسانی که ارتباط خوبی با آرایش ندارند و  روزانه هم آرایشی نمی‌کنند.

ست‌هایی که به‌صورت کادویی در باکس طراحی می‌شوند؛ عموماً ظاهر جذابی دارند و در بسته‌بندی‌های مناسبی هم طراحی و عرضه می‌شوند.

photo1672406020 - ولنتاین چی بخریم برای دختر ؟

سخن پایانی

 در واقع، انتخاب و خرید کادو برای دختر همیشه کار سختی بوده است مخصوصاً اگر قصد شما خرید کادوی روز ولنتاین باشد. البته اگر با سلیقه و علایق محبوب خود آشنا باشید، دیگر حرفی باقی نمی‌ماند.

بنابراین، بسته به این که عشق شما چه نوع علایقی دارد، شما هم باید کادوی مناسبی برای وی انتخاب کنید. اولین اقدام برای خرید هدیه، این است که خودتان را به‌جای آن دختر بگذارید؛ اندکی دخترانه فکر کنید و سریعاً به یاد رنگ قرمز و صورتی نیفتید.

با خودتان مرور کنید؛

  • دختری که دوستش دارید، ‌چه علاقه‌مندی‌هایی دارد؟
  •  آیا او اهل آرایش است یا بیشتر شکلات و لواشک دوست دارد؟
  •  یا اینکه آیا در رژیم است و به لب به شیرینی و شکلات نمی‌زند‌؟
  • عاشق لواشک است یا به مزهٔ شیرینی علاقه دارد؟ کتاب زیاد می‌خواند یا اهل مطالعه نیست؟‌

در نهایت، شما سعی کنید که مانند او فکر کنید تا بتوانید هدیه قشنگی نیز برای او تهیه کنید.

با پیشنهاداتی که در این مقاله به شما کردیم؛ دیگر خرید کادو ولنتاین برای دختر محبوبتان، برای شما جای فکرکردن باقی نمی‌گذارد و خیالتان از این بابت راحت می‌شود. امیدواریم پی از مطالعهٔ مطالب فوق به نتایج مثبتی در این باره برسید.

منبع : ایزی خرید

7 - ولنتاین چی بخریم برای دختر ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا